استخر ایزی ست اینتکس

intex 56922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
5,800,000
5,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری از نمونه استخر های آماده شرکتی می باشد که راه اندازی آن بسیار سریع است و نیازی به آموزش خاصی ندارد ، این محصول از ارزان ترین نوع استخر های پیش ساخته استکه می توانید آن را خریداری کنید .

استخر ایزی ست اینتکس از سری استخر های آماده است که می توان از آن به عنوان استخر کاملا ایده آل برای مصارف خانگی نام برد ، این استخر پیش ساخته ایزی ست از ابعاد 366 * 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید . فروشگاه مرکزی اینتکس این محصول را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند تا خریداران عزیز به راحتی بتوانند خرید خود را داشته باشند و از داشتن یک استخر ایده آل لذت ببرند .

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن13.5
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...