مبل بادی یک نفره نقره ای بست وی

bestway 75052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره نقره ای بست وی طراحی شده در چند رنگ عالی و بسیار زیبا می باشد که بدنه آن ها طرح دار بوده و ظاهری زیبا را دارند . این مبل به صورت گرد ساخته شده است و نشیمنگاه آن نرم و طبی است . به خوبی می تواند وزن بالای افراد بزرگسال را تحمل کند بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . مبل بادی خوشرنگ و جدید بست وی از لایه های لاستیکی بسیار مقاوم پی وی سی ساخته شده است و بدنه ای ضد آب دارد . وزن محصول سبک و قابل حمل است .

مبل بادی یک نفره نقره ای بست وی با بدنه طرح دار و خوشرنگ خود یکی از جدید ترین مبل های بادی برند بست وی می باشد که فروشگاه مرکزی اینتکس نیز در تهران آن را موجود کرده است و شما می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید . این مبل در چند رنگ دیگر نیز طراحی شده است ولی رنگ نقره ای آن یکی از زیباترین مدل ها بوده که بخش های کناری آن نیز طرح دار است . این طراحی زیبا باعث شده است تا مبل بادی ظاهری شیک و زیبا داشته باشد تا بتوانید از آن در هر جایی مانند خانه یا محل کار و ... استفاده کنید . مبل بادی یک نفره نقره ای بست وی از جنس پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و رویه آن نیز از همین جنس ولی با یک رویه دیگر از جنس جیر ساخته شده است تا نرم تر شود . ولی بخش زیرین مبل بادی از دولایه پی وی سی ساخته شده است تا آسیب های کمتری را از این ناحیه ببیند زیرا با زمین برخورد دارد . بست وی مبل بادی یک نفره نقره ای بست وی را در ابعاد بسیار بزرگ با طول و عرض 112 سانتی متر و ارتفاع 66 سانتی متری طراحی کرده است تا رده سنی بزرگسال بتواند از آن استفاده کند . این مبل به خوبی می تواند 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند . از ویژگی های بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با مبل بادی یک نفره نقره ای بست وی اشاره کنیم ، وزن سبک 1.6 کیلوگرمی آن است که به سادگی می توانید مبل را جابجا کنید و حتی آن را در مسافرت ها استفاده کنید .

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح چرم
 جنس کف پی وی سی دولایه
 وزن1.6 کیلوگرم
 رنگقرمز
نوع مبلیک نفره بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول bestway 75052

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...