مبل بادی گرد بست وی

bestway 75052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره بست وی مبلی بی نظیر و بسیار زیباست که شرکت بست وی آن را در سه طرح و با ابعاد مشابه تولید کرده است که شما می توانید آن را در رنگ های طوسی ، قرمز و نقره ای خریداری و استفاده کنید . این مبل بادی بسیار زیبا برای استفاده یک نفره طراحی شده است و وزن سبک دارد که قابلیت حمل را آسان کرده است . شما می توانید با مطالعه ویژگی های محصول آن را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید .

مبل بادی یک نفره بست وی محصول جدید برند بست وی می باشد که در رنگ طوسی طراحی شده است و بخش های کناری آن نیز طرح دار بوده که ظاهی دوست داشتنی وشیک را به محصول بخشیده است . این مبل بادی نه تنها در رنگ طوسی ، بلکه در رنگ های دیگری همچون نقره ای و قرمز نیز طراحی شده است که ظاهری مشابه ولی در رنگ های مختلف تولید شده است که می توانید آن ها را در فروشگاه سنتر اینتکس مشاهده کرده و آن را خریداری کنید . این مبل بادی دارای ویژگی های بسیار خوب بوده که می توانیم به نرم بودن بدنه و سطح آن اشاره کنیم که حتی با استفاده از طراحی مواج بسیار بیشتر شده و می تواند راحتی را برای شما به همراه داشته باشد . یک مبل بادی می تواند برای استفاده در خانه و یا مسافرت مناسب باشد . این محصولات بادی بسته بندی بسیار کوچکی دارند و وزن آن ها نیز سبک است ، به مانند مبل بادی یک نفره بست وی که تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد و قابل حمل و جابجایی است . داشتن ابعاد بزرگ مبل بادی می تواند جای بیشتری را به شما بدهد تا به راحتی از آن استفاده کنید . همانطور که گفته شد این مبل به صورت گرد است و قطر آن به 112 سانتی متر می رسد . رویه محصول جیر بوده و می تواند 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح چرم
 جنس کف پی وی سی دولایه
 وزن1.6 کیلوگرم
 رنگطوسی
نوع مبلیک نفره بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول bestway 75052

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...