مبل بادی چراغ دار رنگی بست وی

Bestway 75086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی چراغ دار رنگی بست وی از جدید ترین مبل های بادی فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که به تازگی برند بست وی آن را تولید کرده است که کیفیت بسیار عالی را نیز دارد . این مبل بادی دارای چراغ ال ای دی می باشد که قابلیت رقص نور و تغییر رنگ را داشته و می تواند مبل بادی را روشن و بسیار زیبا کند . این مبل بادی برای استفاده یک نفره مناسب بوده و البته سطح بسیار خوب و نرمی دارد که در نشستن طولانی مدت بر روی آن همچنان احساس راحتی را خواهید داشت .

مبل بادی چراغ دار رنگی بست وی مبلی زیبا و جدید است که با توجه به داشتن چراغ LED در درون خود می تواند بسیار درخشان و زیبا باشد ، به خصوص اگر بخواهید از آن شب هنگام در حیاط خانه یا ویلا استفاده کنید و یا در یک محیط تقریبا تاریک آن را روشن کنید . این مبل ها در چند رنگبندی تولید شده اند که شما می توانید هر یک از آن ها را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . کیفیت ساخت بسیار خوب مبل بادی چراغ دار رنگی بست وی نیز باعث شده است تا هر فردی با هر وزن بتواند از مبل بادی استفاده کند . البته تحمل وزن این مبل 100 کیلوگرم است و به خوبی می تواند در برابر فشار ، تحمل خوبی را از خود نشان دهد . مبل بادی چراغ دار رنگی بست وی از پی وی سی ساخته شده است و بخش های کناری آن طرح چرم است و رویه محصول نیز از جیر ساخته شده است . بخشی از مبل که برای نشستن طراحی شده است می تواند سطحی نرم را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در یک حالت صحیح برای مدت طولانی نشسته و استراحت کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که مبل بادی چراغ دار رنگی بست وی دارد ، وزن سبک آن است که شما می توانید به سادگی مبل را برای استفاده در هر جایی که دوست دارید، جابجا کنید .

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح چرم
 جنس کف پی وی سی دولایه
 وزن2.2 کیلوگرم
 ویژگی هادارای چراغ LED رنگی
نوع مبلیک نفره بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
 کد محصول Bestway 75086

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...