تشک بادی داخل ماشین کد YT-201

کد YT-201

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1%
1,620,000
1,605,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کد YT-201 یکی ازپر کاربرد ترین محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که به دلیل پی وی سی دولایه ای که در ساخت کف آن استفاده شده می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید. این تشک بادی با طراحی ویژه ، قابل جایگذاری دربسیاری از خودرو ها می باشد.

تشک بادی داخل ماشین کد YT-201 محصولی بسیار پرکاربرد بوده که در بسیاری از خودرو ها قابل استفاده می باشد . رویه ی این تشک بادی پرطرفدار ساخته شده از پی وی سی جیر می باشد به همین منظور از لطافت بالایی برخوردار است . همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت با قرار دان بدن در موقعیتی مناسب از خستگی و آسیب جلوگیری به عمل آورد . کناره های این محصول از پی وی سی طرح چرم تشکیل شده که این امر موجب شده علاوه بر افزایش کیفیت، انعطاف آن نیز افزایش یافته و به آسانی در خودروی شما جایگذاری شود . همچنین کف این تشک بادی زیبا و کاربردی ساخته شده از پی وی سی دولایه می باشد به همین منظور در برابر فشار مقاومت بالایی داشته و می تواند تا وزن 150 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . وزن این محصول 2 کیلو گرم بوده و به راحتی با ساک حملی که برای آن در نظر گرفته شده قابل جابه جایی می باشد. همچنین این تشک بادی دارای دو کوسن بادی مجزا بوده که در هنگام استراحت ، سر و گردن را در بهترین موقعیت قرار داده و مانع از درد و خستگی می شود . تشک بادی داخل ماشین کد YT-201 با کیفیت و قیمت مناسب به صورت حضوری و اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی اینتکس سنتر می باشد و همچنین رای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می توانید با تلفن هایی که داخل سایت درج شده است تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید محصول با کیفیت راهنمایی نمایند . 

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دو کاره
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...