استخر بادی کودک با طرح بسکتبال

bestway_54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح بسکتبال از برند های شرکت بست وی بوده که در سال 2019 طراحی شده است . شکل این محصول به شکل مستطیل و از جنس وینیل بوده است .پیشنهاد همکاران ما برای خرید یک محصول زیبا و در عین حال با کیفیت این استخر بادی است .

استخر بادی کودک با طرح بسکتبال از محصولات مقاوم و در عین حال جذاب بوده که بدون شک هر کودکی را در نگاه اول به خود جذب می کند . آرگونومی این محصول به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ های سفید و آبی است .همچنین در تولید و طراحی این استخر بادی از رنگ های سفید , قرمز و آبی استفاده شده تا ظاهری زیبا و چشم گیر به محصول بدهد . جنس این محصول از وینیل بوده که در برابر نور خورشید و ضربات از مقاومت بالایی برخور دار است . این استخر بادی دارای دو توپ بسکتبال بوده تا کودک شما در عین سرگرمی بازی بسکتبال در آب را نیز تجربه کند و نهایت لذت را از این محصول ببرد . همچنین بر روی این محصول دو عدد تور بسکتبال نصب شده تا ظاهری زیبا و در عین حال واقعی به محصول ببخشد . این محصول دارای حجم و وزن کمی بوده و زمانی که عاری از باد است مکان زیادی را اشغال نمی کند به همین علت می توانید این محصول را در سفر نیز با خود ببرید . شما به همراه این استخر بادی یک جعبه و چسب تعمیرات دریافت خواهید کرد که در زمان بروز مشکل و پارگی یا ساییدگی این محصول به راحتی و حداقل زمان آن را تعمیر کنید . برای نصب و راه اندازی این استخر بادی شما نیاز به یک پمپ باد دستی یا برقی دارید تا به راحتی و کمترین زمان آن را باد کنید . برای خرید این استخر بادی به سایت سنتر اینتکس یا نمایندگی محصولات بادی در ایران مراجعه کنید .

 نوع سفری , خانگی
 طول251 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس کف وینیل
 وزن 5 کیلو گرم
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی 5 کیلو گرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
 مناسب کودکان
 شناسه محصولbestway_54122

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...