کاناپه بادی دو نفره جدید اینتکس کد intex 68566

intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​کاناپه بادی دو نفره جدید اینتکس کد intex 68566 با قیمت مناسب از طریق نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس سنتر به تازگی موجود شده و می توانید با کیفیت بالا ان را خریداری نموده و از کیفیت بی نظیر این محصول مطلع شوید.

کاناپه بادی دو نفره جدید اینتکس کد intex 68566 یک محصول با رویه مواج و ساختاری بی نظیر است که کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول باعث شده تا افراد به سمت خرید این محصول هدایت شوند . بدنه این محصول از جنس جیر سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد، از همین رو این کالا قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . برای راه اندازی این محصول شما می توانید یک پمپ باد دستی و یا برقی از شعبه های اینتکس خریداری نمایید و محصول خود را در مدت زمان کوتاهی به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . در همین خصوص باید عنوان کرد که بخش تکیه گاه و رویه این محصول مواج می باشد و از تعریق شما در هنگام نشستن جلوگیری می کند. هم چنین این کالا به صورت طبی طراحی گردیده است که در هنگام نشستن هیچ گونه مشکل عضلانی برای شما پیش نمی اورد. هم چنین این محصول قابلیت تبدیل به تشک را هم دارا می باشد که به راحتی باز شده و می توانید در زمان هایی که نیاز به خوابیدن و دراز کشیدن دارید این قسمت را باز کرده و از ان استفاده کنید. این محصول هم چنین در ابعاد استاندارد هم طراحی و تولید شده است که فضای کمی را اشغال خواهد کرد. اگر قصد خرید دارید می توانید با توجه به مزایای این محصول ان را از سایت نمایندگی اینتکس سنتر در سبد خرید خود جای دهید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 221 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...