کاناپه بادی بست وی دو نفره کد bestway 75063

کاناپه بادی بست وی دو نفره کد bestway 75063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی بست وی دو نفره کد bestway 75063 دارای قیمت مناسبی است که جهت خرید ان می توانید از طریق نمایندگی اینتکس سنتر اقدام کرده و از داشتن کیفیت بالای ان اطمینان حاصل نمایید. این محصول بدنه ای مقاوم و ساختاری خاص دارد.

کاناپه بادی بست وی دو نفره کد bestway 75063 محصولی با ساختاری فوق العاده است. همان طور که می دانید این محصول زیر نظر شرکت بست وی طراحی و تولید گردیده است که مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد. این کاناپه به گونه ای طراحی شده که شما می توانید قسمت های اصلی رویه این محصول را باز کرده و از ان به عنوان تشک نیز استفاده کنید. این خصوصیت به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه افت کیفیت و ظاهری را در محصول ایجاد نکرده و از زیبایی ان نکاسته است. هم چنین در زمان هایی که قصد دارید از این محصول در منزل و پذیرایی و حتی محل کار خود هم استفاده کنید می توانید با خیال راحت این بخش را جمع اوری کرده و از ان به عنوان مبل استفاده کنید. هم چنین می توانید از دو عدد جایگاه قرار گیری بطری اب هم که در هر دو سمت این محصول تعبیه شده است استفاده کنید. این محصول به تازگی در سبد فروش نمایندگی اینتکس سنتر قرار گرفته است.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...