قلعه بادی کد intex 57138

intex 57138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کد intex 57138 دارای کیفیت و قیمت خوبی است. جنس روکش این محصول از pvc بوده و دارای انعطاف و مقاومت زیادی در برابر بازی کودکان شما است. همراه این قلعه یک اژدها، چوب جادویی و یک سپر می باشد.

قلعه بادی کد intex 57138 که جز محصولات شرکت اینتکس می باشد نسب به کیفیتی که دارد از قیمت خوبی برخوردار خواهد بود. این محصول که از طرحی فوق العاده زیبا و شکیل تولید شده دارای یک سرسره است که بر روی آن تعبیه شده می باشد. جنس روکش این قلعه از pvc بوده و دارای مقاومت و انعطاف بالایی نسبت به بازی کودکان شما دارد. همانطور که از اسم این محصول پیداست طرح آن به شکل قلعه بوده و چهار پرچم در گوشه های این محصول بوده و جز محصولات مربعی شکل اینتکس می باشد. لازم به ذکر است که همراه این قلعه سه قطعه اژدهای بادی، چوب جادویی و یک سپر است. پس اگر میخواهید کودک خود را به یک سفر ماجراجویی و مقابله با این اژدهای خبیث دعوت کنید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 ظرفیت آب 178 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ -
 وزن 9.9 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 رنگبندی مختلف
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای عروسک بادی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...