تشک بادی یک نفره طبی بست وی کد bestway 67447

bestway 67447

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طبی بست وی کد bestway 67447 با رویه پی وی سی جیر یا همان مخمل و قابلیت تحمل وزن 140 کیلو گرمی ، مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و چادرهای مسافرتی با رویه کامفورت و طبی در اختیار شما قرار می گیرد . 

تشک بادی یک نفره طبی بست وی کد bestway 67447 از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت همراه با ساختار طبی و کامفورت می باشد که از توسط برند محبوب و جهانی بست وی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی دارای رویه ای مواج و ضد تعریق از جنس پی وی سی جیر می باشد که بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 2.4 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد . ارتفاع این تشک بادی 22 سانتی متر است و از همین رو مناسب برای استفاده در چادرهای مسافرتی می باشد . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن این تشک بادی بالغ بر 140 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالا و استاندارد بودن آن دارد . تشک بادی یک نفره طبی بست وی کد bestway 67447 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس سنتر موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...