تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67000

bestway 67000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67000 با رویه ی مواج و طبی یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد . کف آن ساخته شده از پی وی سی دولایه بوده که به همین منظور قادر به تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد . این تشک بادی ضد تعریق بوده و می توان از آن در منزل برای استراحت و حتی در مسافرت ها بهره گرفت .

تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67000 یکی از مقاوم ترین و کاربردی ترین محصولات بادی می باشد که با طراحی ایده آل خود نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است . یکی از خصوصیات بارز این تشک بادی سطح مواج آن است که موجب گردش هوا شده و مانع از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت می شود . همچنین این نکته موجب شده در هنگام استراحت بدن در وضعیت مناسبی قرار گیرد و فرد دچار خستگی نشود . این رویه از جنس پی وی سی جیر طراحی شده که کیفیت و لطافت آن را بیش از پیش افزایش داده است . همچنین کناره های آن ساخته شده از پی وی سی طرح چرم بوده ک علاوه بر زیبایی موجب افزایش انعطاف آن شده است . شرکت اینتکس در جهت افزایش استحکام و مقاومت در برابر فشار های وارده ، کف این محصول کاربردی و زیبا را از جنس پی وی سی دولایه طراحی و تولید کرده است که به همین منظور  می تواند تا وزن 120 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . اما این استحکام مانع از انعطاف این محصول نشده و شما می توانید به آسانی هرچه تمام تر آن را جمع نمایید . این تشک بادی تنها 2 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل می باشد . تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67000 با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ، به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...