تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67462

bestway 67462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67462 با رویه پی وی سی و قابلیت تحمل وزن 230 کیلو گرم به همراه پمپ باد برقی و بالش بادی سرخود موجود در نمایندگی اینتکس سنتر با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد . 

تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67462 یکی دیگر از محصولات برند بست وی می باشد که با توجه به آرگونومی ساخت مهندسی شده ای که دارد به خوبی با بدن فرد حالت گرفته و مانع از خستگی و یا درد در بخش کمر می شود . این محصول در سال جاری و توسط برند بست وی در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این تشک بادی مجهز به پمپ باد سرخود دو کاره می باشد که می توانید از آن در جهت باد کردن محصول و یا خالی کردن باد استفاده نمایید . راه اندازی این تشک بادی در مدت زمان 3 دقیقه امکان پذیر می باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است . در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این محصول را بیش از پیش بالا برده است و امروزه 230 کیلو گرم را بر روی خود نگهداری میکند . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافرت های خود نمایید . لازم به ذکر است که این تشک بادی وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم دارد و با توجه به ارتفاعی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در چادرهای مسافرتی باشد . تشک بادی دو نفره بست وی کد bestway 67462 در نمایندگی اینتکس سنتر موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین مختلف
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...