تشک بادی دو نفره اینتکس کد intex 66781

intex 66781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس کد intex 66781 از برترین مدل های اینتکس با رویه جیر و دولایه و قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلو گرم و همچنین پمپ باد سرخود دو کاره برقی همراه با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد . 

تشک بادی دو نفره اینتکس کد intex 66781 از محبوب ترین تشک های بادی ، همراه با بالش سرخود می باشد که توسط برند اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است . این تشک بادی دارای یک عدد پمپ باد سرخود برقی می باشد که در بخش بالایی نصب شده است . بر روی این پمپ باد یک عدد کلید خاموش و روشن به همراه اهرم گرد وجود دارد که از آن هم در جهت راه اندازی و باد کردن محصول می توانید استفاده کنید و هم در جهت خالی کردن باد تشک بادی . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این تشک بادی را به 273 کیلو گرم افزایش داده است . وزن این محصول بالغ بر 6.4 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای تشک های بادی دو نفره پیروی می کند و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . تشک بادی دو نفره اینتکس کد intex 66781 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...