استخر پیش ساخته ویلایی مدل intex 26784

intex 26784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
19,800,000
18,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی مدل intex 26784 عرضه در نمایندگی فروش محصولات بادی و پیش ساخته با قیمت ارزان و ارسال رایگان به سراسر کشور به همراه نصاب

استخر پیش ساخته ویلایی مدل intex 26784 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2021 وارد ایران شده است و با نازل ترین قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس عرضه می گردد . محصول فوق با توجه به کارایی مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در باغ، ویلا و حیاط به عنوان پرورش ماهی، ذخیره آب در صنعت کشاورزی و استفاده شخصی در منزل به عنوان آب درمانی قرار گیرد . پایه این محصول از جنس فلز گالوانیزه ضد زنگ می باشد که در شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد . استخر پیش ساخته ویلایی دارای 2 سال ضمانت از شرکت معتبر سنتر اینتکس می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که سال ها از این محصول با خیال آسوده استفاده نمایید . از مهمترین مزیت های این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی سریع آن می باشد که در کمتز از 20 دقیقه امکان پذیر می باشد . بدنه این محصول تشکبل شده از برزنت سه لایه می باشد که در لایه های میانی آن الیاف ابریشم نیز به کار رفته است . در بسته بندی این محصول یک پمپ تصفیه آب استخر، یک نردبان فلزی مقاوم و یک دفترچه راهنما نصب استخر در نظر گرفته شده است . جهت ثبت سفارش شما می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

نوعتفریحی
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس بدنهبرزنت سه لایه
ضمانت2 سال
جنس پایهفلز ضد زنگ گالوانیزه
برنداینتکس
اقلام همراهپمپ تصفیه آب، نردبان و دفترچه راهنما
کد محصولintex 26784

استخر پیش ساخته ویلایی برزنتی اینتکس با امکاناتی که برای شما فراهم می کند می تواند به عنوان یک استخر خانگی دوست داشتنی معرفی شود . این استخر پیش ساخته با ظاهری زیبا و در عین حال ابعادی استاندارد فضا را برای آب تنی تعداد نفرات یک خانواده مهیا می کند و گزینه فوق العاده ای برای استفاده در خانه های شخصی ، ویلا ها و باغ ها می باشد . این محصول از بدنه ای فوق العاده مقاوم از جنس پی وی سی بهره می برد که کیفیت بالایی را برای شما فراهم می کند . شکل هندسی این استخر به صورت مستطیلی در ابعاد سه متری در یک متر می باشد که عمق آب استاندارد را دارد . رنگ استخر پیش ساخته اینتکس طوسی با لبه های سفید رنگ می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار است . در لبه های بالایی این محصول دریچه هایی را برای اتصال پایه های نگهدارنده استخر مشاهده می کنید که در هنگام نصب باید به خوبی پایه ها به این دریچه ها چفت شوند تا استحکام بالا را برای این استخر در هنگام آب تنی فراهم کنند .

در حالت طولی این استخر پیش ساخته تعداد سه عدد پایه نگهدارنده و در موقعیت عرضی آن یک عدد پایه تعبیه شده است تا به خوبی تعادل استخر را در هنگام استفاده حفظ نماید . برند اینتکس در ساخت بدنه این استخر از برزنت سه لایه بهره برده است . به گونه ای که لایه های برزنتی با الیاف ابریشمی به یکدیگر متصل شده اند و در واقع دیواره ای محکم را در برابر آب داخلی استخر پدیدار آورده اند . از این رو بدنه استخر استحکام بسیار بالایی را در هنگام آب تنی برای شما ایجاد می کند و بدون دغدغه می توانید به آب تنی در یک روز تابستانی بپردازید . اما نقطه قوت این استخر پیش ساخته را می توان ستون های فلزی آن دانست . جایی که در ساخت ستون های نگهدارنده از فلز گالوانیزه شده استفاده شده است تا وزن استخر به همراه آب داخلی را به راحتی و به صورت استوار بر روی زمین حفظ کند .

از جمله لوازم جانبی که به همراه این استخر پیش ساخته درون بسته بندی وجود دارد و برای شما ارسال می شود می توانیم به پمپ تصفیه آب ، نردبان فلزی و دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی اشاره داشته باشیم . جایی که پمپ تصفیه آب در هنگام استفاده از استخر به خوبی به کمک شما می آید و با توجه به اینکه نسبت به ابعاد استخر طراحی شده است آب داخلی محصول را به خوبی پاکیزه و به دور از هر گونه بیماری نگه می دارد . اما نردبان این استخر ساخته شده توسط برند اینتکس و از چنس فلزی مقاوم می باشد که ورود و خروج به محیط داخلی استخر را به راحتی هر چه تمام تر امکان پذیر می کند . علاوه بر نصب استخر با توجه به راهنمای موجود در دفترچه همراه این محصول می توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی سنتر اینتکس نیز بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...