استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس با کدintex 57444

intex 57444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس با کدintex 57444 یک جموعه بازی بادی با آبپاش و اسباب بازی بوده که می تواند ساعت ها کودکان را به خود سرگرم کند. برای خرید آسان این محصول زیبا در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت اینتکس سنتر مراجعه کنید.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس با کدintex 57444 یک مجموعه منحصر به فرد به شکل تقریبی هندسی مثلث می باشد . در هر ضلع مثلث قسمتی برای تفریح کودکان طراحی شده به همین دلیل از این محصول با نام شهربازی آبی کودکان نیز یاد می شود . در ابتدا نظر شما را به سرسره سرخود محصول جلب می کنیم که به راحتی تحمل وزن کودکان را داشته و می تواند ساعت ها موجب شادی آن ها شود . در ضلع دیگر این مجموعه بادی شما یک صندوقچه به شکل تمساح خواهید دید. این تمساح با دهانی باز محل مناسبی برای نگهداری لوازم بازی کودکان و یا حتی نشستن آن ها می باشد . در ضلع بعدی محصول شما یک دروازه بادی مشاهده می کنید . در ستون های این دروازه طرح های زیبایی از درختان استوایی نقش بسته که زیبایی خاصی به این محصول می بخشد . در مجاورت این دروازه یک درخت بادی تعبیه شده است. این درخت بادی در واقع آبپاش این محصول بوده که برای استفاده نیاز دارد به یک شلنگ آب متصل شود . در داخل بسته بندی محصول تعدادی توپ بدون پلیسه برای شادی کودکان نیز قرار داده شده است .  برای خرید این مجموعه بادی فرصت را از دست نداده و همین الان در سایت  سنتر اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران اقدام به ثبت سفارش کنید . 

نوع خانگی
 طول 249 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 ظرفیت آب 216 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...