استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کدintex 57124

intex 57124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کدintex 57124 یک محصول با کیفیت و ارزان قیمت از کمپانی اینتکس می باشد.ساده ترین روش برای خرید این استخر بادی ثبت سفارش انلاین در سایت فروشگاهی اینتکس سنتر است.

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کدintex 57124 یک محصول جذاب و مناسب برای کودکانی است که علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارند . طرح ظاهری این استخر بادی به طور کامل نمایانگر یک حلزون می باشد .  این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که در کنار قیمت بسیار ارزانش توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند . برای حفاظت از پوست فرزند شما در هنگام بازی در برابر نور خورشید سایبان سرخودی برای این محصول طراحی گردید . این سایبان در واقع لاک حلرزون می باشد . از قسمت پشتی سایبان بخشی به عنوان پنجره طراحی شده تا کودکان در هنگام بازی دید وسیعی  نسبت به محیط اطراف خود داشته باشند .  سهولت راه اندازی و وزن کم این محصول موجب شده تا همراه خوبی برای شما در حین سفر باشد. جنس بدنه استخر بادی به گونه ای انتخاب گردیده که با خیالی آسوده در فضای باز نیز از آن استفاده کنید . البته ابعاد این محصول در حدودی می باشد که از آن به عنوان استخر توپ نیز می توانید بهره برداری کنید .  این محصول در دو بخش بدنه و سر حلزون نیاز به بادگیری دارد تا  به راحتی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود . برای خرید این محصول به نمایندگی مرکزی سنتراینتکس در ایران مراجعه کنید . 

نوعخانگي
ظرفيت 53 ليتر
طول 145 سانتي متر
عرض 102 سانتي متر
ارتفاع 74 سانتي متر
جنس رويه وینیل
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.8 کيلوگرم
 داراي سايه بان بادی سرخود
مناسب سنين 1-3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...