استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کدintex 57119

intex 57119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کدintex 57119 یکی از محصولات مقرون به صرفه با کیفیت و مقاوم ودارای طول عمر بسیار زیاد است. برای خرید این محصول زیبا به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کدintex 57119 یک محصول کاملا متفاوت و جذاب برای کودکان و هم چنین نوزادان می باشد . زیرا عمق این محصول زیبا به اندازه ای انتخاب شده که نوزادان نیز بتوانند از ان به راحتی استفاده کنند . در سنین پایین همواره نور خورشید می تواند آسیب های بسیار جدی به پوست وارد کند . برای در امان ماندن مصرف کنندگان از این آسیب یک سایبان بسیار زیبا با طرحی از لاک پشت تعبیه شده است . این سایبان سرخود با استفاده از سه ستون به بدنه اصلی محصول متصل می شود. این ستون ها کاملا شفاف طراحی شده اما بر روی آن ها تصاویری گیاهان دریایی نقش بسته است . بدنه اصلی استخر به رنگ آبی و گرد ساخته می شود. روی دیواره های خارجی محصول نقش هایی از موجودات زیر آب قرار داده شده است . برای حفاظت هرچه بیشتر از کودکان کف محصول به صورت بادشو تعبیه می شود . البته توجه داشته باشید به دلیل ابعاد خاص این محصول می توانید تا سه سالگی کودک از آن استفاده کنید . با توجه به وزن بسیار کم و کیفیت بدنه و سهولت نصب این استخر بادی در محیط باز و سفر نیز کارایی دارد . برای خرید این محصول به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و یا در سایت اینتکس سنتر به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید .

نوعگرد
ظرقیت آب15 لیتر
قطر102 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
نوع سایه بانلاک پشتی
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد با سایه بان طرح لاک پشت
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 1.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...