استخر بادی کودک بست وی کدbestway 57326

bestway 57326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 57326 یک استخر جذاب با قابیلت راه اندازی اتوماتیک بوده که بر روی دیواره آن می توان آبپاش سرخود را مشاهده کرد. با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سنتر به راحتی می توانید اقدام به خرید کنید.

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 57326 یکی از پر طرفدارترین استخر های این شرکت بزرگ است.  استحکام بدنه این محصول موجب شده تا در فضای باز نیز به راحتی قابل استفاده باشد . بر روی بدنه این استخر بادی طرح هایی از زیر دریا را می توان مشاهده کرد . اما رنگ اصلی محصول آبی می باشد . به دلیل ابعاد بزرگ و استحکام بدنه خوبی که در این کار مشاهده شده از آن برای استفاده خانواده یا بزرگسالان نیز توصیه می شود . ویژگی مثبت این استخر بادی در راه اندازی ان است . این محصول در گروه استخر های بادی ایزی ست و یا با قابلیت راه اندازی اتوماتیک است . بدین صورت که بدنه استخر نیاز به باد ندارد . تنها کافی ست لبه بالایی محصول را باد کنید و کف را در فضایی مسطح پهن کنید . با قرار گرفتن شلنگ آب در داخل آن مشاهده می کنید که بدنه به راحتی و به صورت خودکار فرم می گیرد . بر روی این استخر بادی جذاب یک آبپاش به شکل ستاره تعبیه شده که به راحتی با متصل شدن به شلنگ آب قابل استفاده خواهد شد . برای تهیه این استخر بادی زیبا می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین در سایت نمایندگی اینتکس سنتر اقدام به خرید کنید .

نوعگرد، فست وی
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشي، بسته تعميرات

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 57326 مناسب کودکان اغلب دارای ظاهری فانتزی با تصاویری انیمیشنی و رنگارنگ هستند. این گروه از محصولات البته تنوع بالایی نیز دارند. زیرا محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای نواورانه بر اساس علایق آن ها داشته تا مورد علایق این رده سنی از مصرف کنندگان قرار بگیرد. از طرفی این محصولات را اغلب بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده اند تا بتواند ایمنی و سلامت کودک را در زمان بازی حفظ کند. در ادامه این مطب می خواهیم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و انتخاب و خرید یک استخر بادی مناسب فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ساخت استخر بادی کودک این استخر بادی کودک ار ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده ابعادی مناسب برای اشغال حداقل فضا می باشد. بدنه محصول از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این  لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. این نوع دیواره استخر بادی موجب انعطاف پذیری بالای محصول و افزایش دوام و طول عمر آن می شود. دنیای زیر آب و فضای آکواریومی برای کودکان همواره از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بر روی بدنه این استخر بادی از طرح های رنگارنگ و فانتزی موجودات دریایی استفاده شده است. این استخر بادی کودک را در دو رنگ بدنه آبی و سبز تولید کرده اند تا انتخابی راحت داشته باشید. از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود استفاده کنید. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه آسیب بتوانید بدنه استخر بادی را رفوه نمایید. کف محصول از نوع باد شو طراحی شده تا کودک راحتی بالایی در زمان استفاده داشته باشد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

جنس بدنه محصول از پارامتر های مهم و اساسی برای مصرف کنندگان به شمار می رود. زیرا افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر حداکثری را دارند. لازم به ذکر بوده کیفیت بالای بدنه محصول تولیدی موجب افزایش طول عمر آن می شود. بر همین اساس شرکت بست وی بدنه این استخر بادی را از پی وی سی طرح چرم تولید کرده است . بخش کناری استخر بادی نیز از نوع پی وی سی طرح دار می باشد. برای بخش کف بادشو استخر بادی نیز از پی وی سی دولایه استفاده کرده اند. این نوع جنس بدنه را می توانید در تمامی شرایط جوی و فضای باز با خیالی اسوده استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی ، دماهای مختلف آب و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که قطر آن 152 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر نیز 38 سانتی متر بوده البته برای پر کردن محصول باید میزان کمتری را در نظر بگیرید. ظرفیت داخلی استخر بادی 477 لیتر بوده که با این میزان علاوه بر تجربه یک تفریح آبی مهیج در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود.

این استخر بادی مجهز به یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی برای راه اندازی آسان می باشد. با استفاده از این پمپ در کمترین زمان ممکن محصول برای تفریح کودک اماده خواهد شد. برای حفظ طول عمر محصول نیز از پرش بر روی دیواره های آن و یا فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه استخر بادی کودک جدا خودداری کنید.

خرید استخر بادی کودک

اگر قصد خرید یک استخر بادی کودک زیبا را به صورت فابریک و اورجینال با صرف هزینه کم و دریافت یک تخفیف عالی دارید ، می توانید به نمایندگی  اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...