استخر بادی کودک بست وی کدbestway 52239

bestway 52239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 52239 یک محصول زیبا دارای کف بادشو و بدنه رنگارنگ برای کودکان سه تا هجده ماه است. برای خرید این اسان این محصول به سایت اینتکس سنتر مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 52239 یکی از بهترین تولیدات کمپانی بزرگ ست وی برای کودکان 4 تا 18 ماه است . رنگ بدنه این محصول سفید انتخاب شده تا آرامش فرزند شما را به همراه بیاورد . در میانه این استخر بادی یک حلقه با ترکیب رنگی از رنگین کمان طراحی گردیده به همین دلیل به این محصول استخر بادی طرح رنگین کمان نیز می گویند . بر روی این حلقه دو عدد اسباب بازی بادی نیز قرار می گیرد تا کودک در هنگام بازی با آن ها سرگرم باشد . بر روی دیواره های این استخر بادی در هر سمت حلقه میانی دو عدد گل بزرگ تعبیه شده تا کودک با استفاده از آن ها تعادل خود را حفظ کند . برای حفظ سلامت کودکان و آرامش اطراف  شما کف این استخر بادی از نوع بادشو طراحی شده است . به دلیل وزن بسیار کمی که محصول دارد می توانید در سفر نیز آن را همراه خود داشته باشید . با توجه به ابعاد و کیفیت بالای بدنه این استخر بادی به راحتی در محیط های بسته و باز قابل استفاده است. در صورت نیاز می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز بهره برداری کنید. برای تهیه این استخر بادی زیبا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین در سایت اینتکس سنتر اقدام به ثبت سفارش کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 24 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 1.2 کیلو گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ ----
نوع پمپ ----
ساک حمل ----
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 4 تا 18 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 52239 از استخر های بسیار دوست داشتنی برای کودکان و خردسالان می باشد که به دلیل داشتن ابعاد کوچک و همچنین آویز های زیبا و زنگوله های قشنگ ، می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند . این استخر بادی در واقع یک وان بادی بسیار خوب برای حمام کردن کودکان در کنار آب تنی و بازی می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده و شما می توانید محصول را به صورت مستقیم و آنلاین از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . این استخر بادی برای استفاده کودکان در سنین 4 تا 18 ماه بوده و می تواند برای آن ها کاملا مناسب و ایده آل باشد . 

استخر های بادی فروشگاه سنتر اینتکس دارای رده های سنی مشخصی هستند که باید بر اساس این موضوع نسبت به خرید آن ها اقدام کنید . استخر بادی کودک بست وی گرد در قطر 91 سانتی متر تولید شده است و ارتقاع آن نیز 56 سانتی متر می باشد . البته این ارتقاع تا بخش رنگین کمان استخر بادی بوده و عمق آن نزدیک به 10 سانتی متر است ، به همین دلیل نیز کودکان سنین پایین و زیر 1 سال نیز می توانند به راحتی از استخر بادی استفاده کنند ، بدون اینکه خطری آن ها را تهدید کند . 

طراحی استخر بادی کودک بست وی متشکل از یک حلقه بادی سفید رنگ است که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد و بخش دیواره استخر و عمق آن را مشخص کرده است . بخش کف استخر همچنین در رنگ سبز بوده و بخش زیرین آن نیز به همین رنگ است . کف استخر بادی به مانند دیواره های آن بادی در نظر گرفته شده است که عمدتا شرکت بست وی برای تولید استخر های بادی کودک و خردسال خود سعی کرده است تا با استفاده از کف بادی و البته مواج ، سطحی نرم را در اختیار کودکان قرار دهد تا در هنگام نشستن و یا دراز کشیدن اذیت نشوند .

در لبه های استخر بادی کودک گل های رنگی و زیبایی به صورت بادی و عروسکی طراحی شده اند که جذابیت استخر بادی را دو چندان کرده و می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند تا با آن ها بازی کنند . همچنین بست وی به این گل ها بسنده نکرده و یک رنگین کمان بسیار زیبا و رنگی را برای استخر بادی در نظر گرفته است بر روی آن دو حلقه زنگوله دار قرار داده است تا کودکان آن ها را به حرکت در آورده و با آن ها نیز بازی کنند . 

راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است و والدین می توانند در کمترین زمان آن را راه اندازی و داخل آن را با آب پر کنند . حتی می توانید این استخر را به تنهایی باد کرده و در اتاق کودک قرار دهید تا با آن بازی کنند و یا داخل استخر را با توپ های رنگی پر کنید . این استخر وزن سبکی داشته و بسیار مناسب برای مسافرت ها نیز می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...