استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51132

bestway 51132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51132 محصولی جدید و با کیفیت دارای ابعادی مکعبی شکل توسط کمپانی بست وی در سال 2018 به بازار عرضه شد. برای تهیه این محصول می توانید به سادگی به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کنید واین محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51132 محصولی متفاوت برای اشخاصی ست که همواره به دنبال انتخاب های خاص هستند. ابعاد ظاهری این استخر بادی به صورت مکعب مربع ساخته می شود. تا در فضاهای مشخصی که توانایی انتخاب استخر های متداول را ندارید به راحتی یک جایگزین مناسب داشته باشید. که مناسب افراد سخت پسند می باشدو مانند سایر محصولات سنتراینتکس از مقاومت و جذابیت بالایی برخوردار است و ترکیب رنگ بدنه این محصل تلفیقی از آبی و نارنجی طراحی شده است. به این صورت که دو ضلع مقابل یکدیگر نارنجی و دو ضلع بعدی به رنگ آبی در آمدند. البته یادر آور می شویم که کف محصول نیز کاملا یک دست و آبی ساخته می شود. بر روی دیواره های بدنه این محصول پنجره های بیضی شکلی تعبیه شده است.         البته این پنجره ها با بدنه شفاف پوشانده شده و یک دستی دیواره ها را دچار مشکل نمی کند . جنس بدنه محصول در باربر شرایط مختلف جوی مقاوم بوده و در فضای باز نیز قابل استفاده می باشد . برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا در سایت اینتکس سنتر ثبت سفارش کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 565 لیتر
طول 168 سانتی متر
عرض 168 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح چرم و شفاف
جنس کف وینیل دو لایه رنگی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای بدنه دو رنگ
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای 4 پنجره سرخود در دیواره ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...