استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51117

کدbestway 51117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51117 یک محصول جدید با شکلی گرد و به صورت رنگارنگ و خاص است و آرامش را به کودک شما هدیه می دهد . برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51117 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی بست وی برای کودکان است. شکل هندسی ظاهری این استخر بادی به صورت دایره و گرد تعیین گردید. بدنه محصول مدنظر از چهار لایه تشکیل می شود. جهت شادی کودکان در هنگام بازی رنگ هر طبقه به صورت خاص و انفرادی برگزیده می شود. و با رنگ های متنوعی که دارد متناسب با روحیه کودکان است . طبقات این استخر بادی شامل رنگ های سبز و آبی و زرد و صورتی است. هر طبقه بدنه این استخر بادی به وسیله یک دریچه مجزای باد راه اندازی می شود. کف محصول به صورت کاملا یکدست آبی ملایم انتخاب شده است.پوشش بدنه این استخر بادی در برابر هر درجه آب و یا شرایط جوی بسیار مقاوم می باشد. استحکام بدنه محصول موجب شده تا با خیالی آسوده از آن در سفر و فضای باز استفاده کنید. در صورت آسیب بدنه این استخر بادی با اجسام تیز می توانید به راحتی با استفاده از بسته تعمیرات اینتکس ایراد را رفع کنید و با خیال راحت استفاده دوباره از آن داشته باشید برای خرید این محصول به فروشگاه اینتکس ایران می توانید مراجعه کنیدو این محصول با کیفیت را به راحتی و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع گرد
 قطر 157 سانتي متر
 ارتفاع 46 سانتي متر
 وزن 2.8 کیلوگرم
 ظرفیت 522 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت چهار طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51117 یکی از سبک ترین و پر فروش ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی و توپی کودکان بوده که در بزرگترین سایز تولید شده به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این مجموعه از استخر های بادی همگی دارای سه یا چهار لایه رنگی در بدنه خود بوده و در سایز های مختلف تولید شده اند که نسبت به بسیاری از استخر های بادی تولید شده سابقه تولید بالایی دارند به همین دلیل یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های بادی تفریحی برای کودکان بوده اند. برای بررسی بیشتر این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی بدنه این نوع استخر بادی بست وی نه تنها در این ابعاد بلکه در تمامی سایز های تولید شده به صورت گرد بوده و از ساختار بدنه 4 لایه برخوردار می باشد که هر لایه دارای دریچه باد مجزا برای راه اندازی می باشد. یکی از ویژگی های خوب این نوع طراحی این است که می توان هر لایه را به دلخواه باد نکرد تا ارتفاع و عمق استخر کمتر شود. طراحی کم حجم در حالت جمع شده نیز از دیگر ویژگی های ساخت بدنه بوده تا امکان حمل و استفاده در هر مکانی را برای مصرف کنندگان فراهم سازد. این استخر بیشتر به دلیل ابعاد و حجم آب مناسب خود برای تفریات توپی و آبی کودکان بخصوص در فضای باز می تواند مناسب باشد تا از نظر اشغال کردن فضا نیز مشکلی را به وجود نیاورد. از دیگر قابلیت های طراحی بدنه این استخر می توان به موضوع آسیب رسیدن به بدنه اشاره نمود. در صورتی که یکی از لایه ها نیز پنچر شود باعث از بین رفتن حالت استخر نشده و در آن زمان نیز می توان از استخر استفاده نمود.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی بزرگ کودک از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که در 4 رنگ مختلف و شاد ساخته شده است. بدنه ای که نسبت به بسیاری از استخر های بادی تولید شده جدید کیفیت و ساختار معمولی داشته به همین دلیل نمی توان انتظار زیادی از آن داشت. از همین رو بهتر است در فضایی مورد استفاده قرار گیرد که از آسیب های احتمالی دور بماند. انعطاف بدنه این استخر بسیار بالا بوده که قادر است در حجم و اندازه های بسیار کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که به راحتی امکان حمل و استفاده در مسافرت ها را نیز فراهم خواهد کرد. البته جنس بدنه این محصول همانند دیگر همنوعان خود در صورت سوراخ شدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت بست وی قابل تعمیر خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر بزرگترین ابعادی بوده که برای استخر های گرد رنگی در نظر گرفته شده است. بنابراین استخری با این نوع طراحی در ابعاد بزرگ تر عرضه نشده است. این ابعاد معادل (قطر: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که شامل حالت راه اندازی شده بدنه بوده و تمام قسمت های بدنه را در بر می گیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق آن مقداری کمتر از این ارتفاع خواهد بود تا موجب سر ریز شدن آب نشود. ظرفیت آب استخر بادی بزرگ بست وی 522 لیتر بوده که مقداری مناسب و استاندارد برای این کالا محسوب می شود که شامل 90 درصد حجم بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز سبک بوده و به 2.5 کیلوگرم می رسد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از قسمت پمپ باد فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته در صورت باد زدن بیش از حد به این استخر به مرور زمان درز های بدنه نیز آسیب جدی خواهند دید. بنابراین یکی از بهترین راه های مراقبت از این محصولات استاندارد باد زدن به آنها می باشد. همچنین بادی از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آنها خودداری کرد.

جمع بندی

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51117 در مدل 4 رنگ یکی از قدیمی ترین استخر های بادی تولید شده تا کنون بوده که به وسیله شرکت بست وی در ابعاد مختلف عرضه شده است. این محصول بدنه ای با ساختار 4 لایه داشته که هر کدام به صورت جداگانه راه اندازی می شوند. استخری که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط نمایندگی اینتکسبوده و به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...