استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57441

intex 57441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,380,000
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57441 یکی از زیباترین تولیدات کمپانی اینتکس در سال 2018 با فواره آب سرخود است که یکی از لذت بخش ترین و مفرح ترین محصولات است . این استخر بادی زیبا قابل خرید از فروشگاه اینتکس ایران است.

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57441 از محصولات جدی و پرطرفدار مخصوصا میان کودکان دختر می باشد. از این محصول جدید در سال 2018 رونمایی گردید و در مدتی کوتاه مورد استقبال بخش وسیعی از مشتریان واقع شد . در طراحی های جدید کمپانی اینتکس ارتباط برقرار کردن با روحیات کودکان در الویت قرار گرفته است. اسب تک شاخ یک شخصیت محبوب انیمیشنی در میان کودکان مخصوصا دختران می باشد . به همین دلیل این بار به سراغ این شخصیت زیبا رفته و ظاهر این استخر بادی را به صورت یک اسب تک شاخ زیبا تولید کرده اند. بدنه اصلی استخر به رنگ سفید انتخاب شده ولی کف آب به رنگ زرد یک دست می باشد . این استخر زیبا دارای بال ها و دم صورتی رنگی نیز می باشد . توجه داشته باشید دم این استخر بادی قسمت آبپاش محصول بوده که در صورت متصل شدن به شلنگ آب قابل بهره برداری می شود. وزن کلی این استخر بادی بسیار کم بوده به همین دلیل همراه داشتن آن در طول سفر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند . لازم به تاکید بوده که راه اندازی محصول بسیار ساده و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. از این استخر بادی در فضای باز نیز می توانید استفاده کنید. برای خرید این استخر بادی جذاب به فروشکاه اینتکس سنتر ایران مراجعه و یا در سایت اینتکس سنتر اقدام به ثبت سفارش کنید .

 نوعگرد
ظرقیت آب151 لیتر
طول272 سانتی متر
عرض193 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت لایه ها0.28 میلی متر
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
رده سنیبالای دو سال
سایر ویژگی هاطراحی کوسه ای با آبشار سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...