کاناپه بادی چند کاره اینتکس کد intex 68565

intex 68565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره اینتکس کد intex 68565 کالایی با کیفیت و جذاب است که توسط فروشگاه اینتکس با قیمت عالی ارائه شده است و جهت خرید ان می توانید هم اکنون اقدام کرده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

کاناپه بادی چند کاره اینتکس کد intex 68565 یکی از جدید ترین کاناپه های بادی شرکت اینتکس می باشد که به دلیل داشتن رنگ سبز جذابش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا به گونه ای طراحی شده که در زمان هایی که قصد دارید از این کاناپه به عنوان وسیله ای برای استراحت و خوابیدن نیز استفاده کنید ، می توانید به سادگی آن را باز کرده و از خوابیدن بر روی این محصول لذت ببرید. ارگونومی ساخت این محصول هم به گونه ای است که با خیال راحت جمع و تا می شود و فضای کمی را هم اشغال می کند که از مزیت های خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین داشتن بدنه ای از جنس PVC و رویه مواج و ضد تعریق این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. برای راه اندازی این محصول شما می توانید یک پمپ باد اینتکس تهیه نمایید و محصول خود را به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . این محصول با توجه به بدنه ضخیم و مقاومی که دارد قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول با کیفیت را شما می توانید از تنها نمایندگی محصولات بادی ، فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری نمایید . 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 218 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ---
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...