کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتایم

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتایم محصولی با قیمت مناسب ، کیفیت عالی و ساختاری متفاوت است که قابلیت تبدیل به تخت را داراست و توسط نمایندگی اینتکس به بازار عرضه شده است.

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتایم را می توان به افرادی پیشنهاد کرد که قصد زدن یک تیر و دو نشان را دارند. این محصول همان طور که از اسم و ظاهرش پیداست طراحی خاصی را شامل می شود که باعث شده تا افراد بتوانند از ان هم به عنوان کاناپه و مبل راحتی و هم به عنوان تخت خواب استفاده کرده و لذت ببرید. بدنه این محصول ساخته شده از نوع طرح چرم می باشد که شکل و شمایل این محصول را فوق العاده زیبا و جذاب کرده است. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده که قابلیت جمع شدن در مواقع عدم استفاده و یا خوابیدن و دراز کشیدن بر روی ان به صورت طولی و عرضی را دارا می باشد. تحمل وزن بالای این محصول هم قابلیت اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید. این کاناپه جذاب هم اکنون با قیمت استثنایی از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...