چادر مسافررتی 6 نفره فنری سایانا

SAYANA 6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافررتی 6 نفره فنری سایانا محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای پایه های بسیار مستحکم و مقاوم می باشد به همین سبب این کالا مناسب برای طبیعت گردی و مسافرت طراحی شده است . این محصول را می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس سنتر تهیه نمایید .

چادر مسافرتی 6 نفره فنری سایانا محصولی با کیفیت می باشد که مناسب برای خانواده های کم جمعیت در مسافرت و طبیعت طراحی شده است . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و بارش باران می باشد به همین سبب از این کالا می توانید در زمان بارندگی به راحتی از آن استفاده نمایید . برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر توری هایی برای پنجره و درب اصلی طراحی شده است . برای نور رسانی بیشتر به داخل چادر دو پنجره و برای دسترسی آسان به داخل چادر یک درب اصلی تعبیه شده است . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کوتاه ترین زمان انجام می شود . برای حمل راحت این کالا یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که شما می توانید چادر را داخل آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف به راحتی آن را برپا کرده و مورد استفاده قرار دهید . این محصول دارای ابعاد استاندارد می باشد که قابل استفاده برای 6 نفره صورت درازکش و 3 نفره به صورت نشسته می باشد . در بسته بندی این محصول یک ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نگهدارنده وجود دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس سنتر از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول220 سانتی متر
عرض 220 سانتی متر
ارتفاع190 سانتی متر
وزن بسته بندی9 کیلوگرم
جنس بدنه پلی استر
جنس پایهفایبرگلاس
سایر ویژگی هابدنه ضد آب ، مقاوم در برابر وزش باد شدید ، طناب و میخ نگهدارنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...