چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس

hervey 240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
5,100,000
4,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس با ساختار دوپوش از جنس پلی استر ضد آب همراه باستون هایی مقاوم و با کیفیت از جنس آلومینیوم ضد زنگ و وزنی بالغ بر 4.9 کیلو گرم که جا به جایی آن توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی آب خوردن می باشد . این چادر مسافرتی دارای سه پنجره بزرگ مجهز به توری برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین تعدادی جیب داخلی برای نگهداری لوازم شخصی می باشد . وجود سایبان در بخش جلویی این چادر مسافرتی به همراه وجود طناب و میخ نصب برای هر چه راحت تر کردن کار شما در کمپینگ بر محبوبیت این محصول افزوده است .

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس را می توان یکی از پر فروش ترین های سال گذشته در محصولات کمپینگ و لوازم سفر دانست که با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت ایده آلی که دارد توانست فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . این چادر مسافرتی دارای پوششی ضد آب و دو پوش از جنس پلی استر می باشد که درزهای بدنه آن به خوبی توسط دوخت های متراکم آب بندی شده اند و این امر در جلوگیری از نفوذ آب نقش بسزایی دارد . چادر مسافرتی کلمبوس دارای ستون های از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که این محصول را به طور کلی مقاوم در برابر بادهای شدید و طوفان های کوهستانی کرده است . وزن این چادر مسافرتی 4.9 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد نشان از سبک بودن آن دارد و وجود ساک حملی جمع و جور جا به جایی آن را بیش از پیش راحت تر کرده است . لازم به ذکر است که میخ و طناب نصب اصلی این چادر مسافرتی نیز به همراه آن برای شما ارسال می شود که شما را از خرید لوازم جانبی آن به طور کلی راحت می کند . این چادر مسافرتی را همین حالا می توانید از نمایندگی سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...