چادر مسافرتی 4 نفره زیبا Zaofeng

Zaofeng 35004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره زیبا Zaofeng جز بهترین محصولات شرکت Zaofeng می باشد که به غیر از رنگ خاصی که دارد دارای کیفیت و مقاومت بالایی است. جنس رویه این چادر از پلی استر بوده و ستون های آن از آلمینیوم می باشد. قابل ذکر است که این چادر ضد آب بوده و در باران به هیچ مشکلی برای این چادر بر نمیخورید.

چادر مسافرتی 4 نفره زیبا Zaofeng که همانطور در بالا ذکر شد از بهترین محصولات شرکت Zaofeng می باشد که  نسبت به قیمتی که دارد دارای کیفیت خوبی می باشد. جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و در برابر ضربه مقاوم است، همانطور جنس ستون های این محصول از آلمینیوم منعطف می باشد. قابل ذکر است که این محصول ضد آب بوده و آب به درون چادر نفوذ نمی کند با ذهنی خالی از فکر و با آرامش با این چادر سفر کنید و خیالتان از نظر جنس این محصول راحت باشد. این کالا دارای توری هایی می باشد که به جای پشه بند و تهویه هوا بر روی این چادر تعبیه شده است. اگر تمایل به خرید این محصول زیبا و ارزنده را دارید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به سافرش این چادر کرده و آن را درب منزل دریافت کنید.

نوع مسافرتی
 طول 258 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره  ندارد
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 الی 4 نفر
 مناسب برای استفاده در کمپینگ
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...