چادر مسافرتی 2 نفره پکینیو

C 2001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره پکینیو محصولی با کیفیت می باشد که با پیشرفته ترین دستگاه های روز دینا تولید و با قیمت بسیار مناسب وارد بازار شده است .محصول فوق یکی از بهترین چادر مسافرتی هایی می باشد که مناسب برای کمپینگ و کوهستان طراحی شده است .

چادر مسافرتی 2 نفره پکینیو یکی از با کیفیت ترین چادر مسافرتی هایی می باشد که با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید یک چادر مسافرتی حرفه ای باشد به همین سبب این محصول در لیست پرفروش ترین چادر مسافرتی های فروشگاه اینتکس سنتر قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و دمای مختلف هوا برخوردار می باشد از همین رو این کالا را شما می توانید در کوهستان و طبیعت مورد استفاده قرار دهید . پایه های این محصول از مقاومت بالایی در برابر وزش باد شدید و طوفان بهرمند می باشد . در داخل چادر یک محفظه توری وجود دارد که به شما کمک می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قراردهید . این محصول را شما می توانید به رلحتی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایید و در مکان های مد نظر از آن استفاده نمایید . برای حمل راحت چادر یک ساک حمل تعبیه شده است که شما می توانید چادر را داخل آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید . محصول فوق دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که به خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس سنتر مراجعه نمایید . 

طول150 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع70 سانتی متر
جنس بدنهپلی استر
جنس پایهآلمینیوم
وزن بسته بندی1.5 کیلوگرم
ساخت شرکتپکنیو
سایر ویژگی هابدنه ضد آب ، ساک حمل ، میخ و طناب نگهدارنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...