چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,220,000
1,445,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی با رویه برزنتی دو لایه ضد آب ، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش ، ظرفیت درازکش این چادر مسافرتی 5 نفر به نشسته 10 نفر می باشد که قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک در مدت زمان کوتاهی را داراست ، این چادر مسافرتی دارای پایه های آلومینیوم ضد زنگ می باشد که مقاوم در برابر بادهای شدید زمستانی نیز است

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی را می توان یکی از با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی ساخت داخل دانست که قابلیت رقابت با چادرهای مسافرتی خارجی را به خوبی داراست . این چادر مسافرتی دارای قیمت مقرون به صرفه و رویه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که مقاوم در برابر نفوذ آب و همچنین اشعه فرابنفش است . پارچه دو لایه بدنه این چادر مسافرتی باعث می شود که نفوذ آب به صفر برسد و بهترین گزینه برای استفاده در شرایط بارانی باشد . چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی همانطور که از نامش پیداست دارای ظرفیت 10 نفر به صورت نشسته و 5 نفر به صورت درازکش می باشد . پایه های نگهدارنده این محصول از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در قسمت سقف به صورت درهم تنیده تعبیه شده است و این امر استحکام چادر را بیش از پیش افزایش داده است . این چادر مسافرتی وزنی بالغ بر 7 کیلو گرم دارد که کمی سنگین تر از چادر های کمپینگ است اما با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت بالای جایگیری که دارد ایده آل می باشد . چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی را می توانید همین حالا با تخفیف استثنایی از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع عصایی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فخر ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...