هپی چیر زرشکی

MBL-0077

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زرشکی با دارا بودن رویه ای نرم و منعطف و در عین حال مقاوم ، در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مستحکم بوده و با توجه به یونولیت های تشکیل دهنده آن ، به راحتی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی شما می شود . وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده و قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد . این محصول از سراسر کشور و از طریق نمایندگی اینتکس قابل خریداری می باشد .

هپی چیر زرشکی از سری هپی چیر های کروی شکل پرطرفدار بوده که به دلیل دارا بودن رنگی خاص و زیبا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است . رویه این محصول از پاغرچه منعطف تهیه شده که از نرمی و راحتی قابل قبولی برخوردار بوده و در عین حال بسیار مستحکم بوده و در برابر ضربه و فشار های وارده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده که در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و همچنین این ویژگی موجب شده تا در حین استراحت به راحتی با بدن شکل گرفته و آن را در بهترین وضعیت قرار دهد تا در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشوید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شست و شو قرار دهید . علاوه بر این می توانید با کاهش و یا افزایش حجم یونولیت ها این هپی چیر را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نموده و نهایت لذت را با آن تجربه نمایید . وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده که به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا نمایید و در محل مورد نظر قرار دهید . همچنین این هپی چیر قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول زرشکی
جنس بدنه پارچه منعطف
مواد داخلی هپی چیر یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 
نوع هپی چیر یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...