مبل شنی یک نفره مشکی اینتکس

MBL-0126

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره مشکی اینتکس با رویه ترکیبی از جنس چرم و پارچه مخمل با برترین کیفیت و قیمت به همراه ضمانت دو ساله و گارانتی اصالت کالا ، خرید مبل شنی اینتکس از نمایندگی مرکزی اینتکس

مبل شنی یک نفره مشکی اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و منحصربفرد می باشد که توسط یکی از محبوب ترین کمپانی های جهانی روانه بازار شده است . جنس پارچه نشیمنگاه این مبل شنی از نوع چرم با کیفیت می باشد که استحکام و زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . رویه این محصول به صورت ترکیبی می باشد و در بخش کف این مبل شنی از پارچه جیر یا همان مخمل استفاده شده است . ساختار داخلی این محصول را فوم مخصوص یا همان یونولیت تشکیل داده است که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . قابلیت تحمل وزن یکی از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی یک نفره مشکی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه چرم و پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...