مبل شنی یک نفره سایز متوسط

bestway 43883

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,390,000
2,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره سایز متوسط از جدید ترین مبل های شنی تولید شده کمپانی بست وی است که با استفاده از بهترین اجناس ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، ابعاد این محصول متوسط است اما برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند بستری مناسب برای آن ها باشد ، تحمل وزن آن بسیار بالا بوده و با ضمانت 2 ساله به فروش میرسد ، سطح محصول نیز بسیار انعطاف پذیر و آرگونومیک بوده و سطح بسیار طبی برای فرد خواهد بود .

مبل شنی یک نفره سایز متوسط از نمونه مبل های شنی بسیار زیبا و دلنشین شرکت بست وی است که از ظاهری بسیار زیبا و ساختار بسیار با دوام ساخته شده است . این محصول در سایز متوسط ساخته شده اما مناسب برای بزرگسالان است و می تواند نمشینگاه مناسبی برای آن ها باشد ، همچنین این محصول قادر است تا وزن افراد را تا 180 کیلوگرم تحمل کند ، علت تحمل وزن بسیار بالا و دوام در برابر این وزن را می توان به دلیل استفاده از پارچه مقاوم و ضخیم اشاره کرد ، این پارچه که از ضخامت بالایی برخوردار است ، از خاصیت مخملی نیز برخوردار است به همین دلیل سطح مبل را بسیار نرم و لطیف کرده است ، البته این رویه مخملی بر زیبایی مبل شنی نیز افزوده است ، همچنین این نوع پارچه می تواند به خوبی از عرق کردن بدن فرد جلوگیری کند ، همانطور که گفته شد این محصول دارای سطح بسیار نرم و انعطاف پذیر است چرا که محتوای داخلی یا همان محتوای شنی آن از فیبر تشکیل شده است که به صورت خرد شده در آمده و بسیار انعطاف پذیر هستند . وزن کلی این محصول به دلیل استفاده از اجناس سبک تنها 5 کیلوگرم است به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران به دلیل جلب رضایت مشتری و حسن نیت خود این محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش گذاشته است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی یک نفره سایز متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای خرید مبل شنی راحتی و طبی به شمار میرود زیرا که از با کیفیت ترین جنس رویه و همچنین ایده آل ترین نوع طراحی ظاهری برخوردار بوده به طوری که شما در زمان نشستن بر روی این مبل شنی احساس آرامش و راحتی خواهید داشت. از سوی دیگر طراحی ظاهری این محصول به صورتی در نظر گرفته شده که کاملا ساده بوده و تنها بخش خاصی بر روی آن تعبیه شده تا تکیه گاه بلندی ایجاد شود و فرد در هنگام نشستن به ان تکیه داده و حالت طبیعی ستون فقرات آن حفظ شود. این مبل شنی از ویژگی های مثبت بالایی برخوردار بوده که موجب شده تا برای مصارف گوناگون در محیط داخلی منازل و یا حتی دفتر کار مورد استفاده قرار گرفته تا فرد از طریق نشستن بر روی آن بتواند یک استراحت نیم روزی مناسب را تجربه نماید. بدنه اصلی این مبل شنی به نوعی دوخته شده که در زمان نشستن بر روی آن نرمی و حالت پذیری بالایی را حس کرده به طوری که می توان این محصول را از نوع مبل شنی طبی نیز در نظر گرفت.

جا به جایی آسان مبل شنی

همانطور که گفته شد در ساخت این کالا از بهتررین و مرغوب ترین مواد داخلی استفاده شده که بسیار سبک بوده و به همین دلیل مبل شنی شما دارای وزن ایده آلی می باشد و شما به راحتی و بدون هیچ گونه مشکل می توانید این مبل شنی را به به هر مکان و جایگاهی که مایلید جا به جا کنید.

فرم پذیری و راحتی بالا

تکیه گاه طبی و بلند دلیل اصلی راحتی و طبی بودن بدنه این مبل شنی بوده که موجب شده تا افرادی که حتی دچار کمردرد نیز بوده بتوانند از این محصول استفاده کنند. رویه اصلی این مبل شنی در بخش نشیمنگاه کاملا گرد بوده اما در قسمت تکیه گاه از یک میزان کشیدگی برخوردار شده که موجب راحتی بسیار شما شده است. بخش نشیمنگاه این مبل شنی در مرکز آن بوده و از یک گودی نسبتا کمی برخوردار شده تا فرد با نشستن بر روی این بخش فرم اصلی بدنه محصول را متناسب با حالات بدن و ستون فقرات خود تنظیم نماید. این محصول دارای تنوع رنگبندی در بدنه بوده و شما می توانید ظاهر محصول را متناسب با روحیات خود سفارش بدهید. 

نحوه استفاده

کاربرد اصلی این محصول به این دلیل بوده که آن را جایگزین مبل های راحتی و چوبی قرار داده تا فرد در نهایت ارامش بتواند بر روی این محصولات به استراحت بپردازید. این مبل شنی یک نفره نیازمند به راه اندازی و اقدام خاصی نبوده و از همان ابتدا قابل استفاده می باشد. در نهایت با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و بدنه طبی این کالا، شما می توانید برای استفاده طولانی مدت و در زمان های گوناگون حتی هنگام انجام کار با لپ تاپ نیز این محصول را در نظر بگیرید.

طریقه سفارش مبل شنی

در صورت تمایل به خرید این مبل شنی یک نفره و یا سایر نمونه های مبل شنی، می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...