مبل شنی مخمل کودک

bestway 43768

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل کودک به صورت گرد طراحی شده و به دلیل وجود یونولیت های خرد شده بسیار منعطف می باشد . این مبل شنی بسیار سبک می باشد  به صورت حضوری و اینترنتی از سراسر کشور مقدور می باشد .

مبل شنی مخمل کودک از سری مبل های شنی شرکت بست وی بوده که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس مخمل بوده که دارای انعطاف و لطافت قابل توجهی می باشد . همچنین در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . محتویات داخلی آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که انعطاف محصول را افزایش داده و در حین استفاده به راحتی با بدن شکل می گیرد . با توجه به وجود این یونولیت ها و رویه ای از جنس مخمل ، بین بدن و این مبل شنی گردش هوا ایجاد شده و مانع از تعریق فرزند شما در حین استفاده می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان رویه را از آستر جدا نمود و مورد شستشو قرار داد . علاوه بر این شما قادر خواهید بود حجم یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز و سلیقه فرزند خود شکل دهید . وزن این مبل شنی اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نموده که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نموده و به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله آن را دریافت نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت خرد شده
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...