مبل شنی طرح دار یک نفره اینتکس

bestway 43806

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار یک نفره اینتکس دارای کیفیت بالا و طراحی جدید ، مقاوم و با کیفیت ، خاص و منحصر به فرد ، دارای بدنه ای طرح دار و ساختار منعطف ، قابل خرید با قیمت مناسب از نمایندگی مرکزی اینتکس

مبل شنی طرح دار یک نفره اینتکس یک محصول با کیفیت با طرح و رنگ زیبا و جذاب است که چشم ها را به خود خیره کرده است . این محصول ساخته شده از رنگ یکدست صورتی می باشد که بر روی ان از دایره های هم اندازه سفید رنگ هم بهره برده شده است . این طرح باعث زیباتر شدن و خارج شدن از یکنواختی شده است که در نگاه اول نیز بسیاری از مشتریان عاشق آن خواهند شد . در خصوص بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا رویه ای از جنس پارچه مخملی داشته و محتویات داخلی این محصول را هم فیبر تشکیل داده است . همچنین این کالا وزن بسیار کمی را هم دارا می باشد که با خیال راحت می توانید آن را حمل و نقل نمایید . این محصول دارای رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید و زیبایی خاصی را به فضای مد نظرتون ببخشید . مبل شنی طرح دار یک نفره دارای 2 سال ضمانت می باشد . تمام این موارد در کنار قیمت ارزان این محصول نیز باعث شده تا بتوانید با خیال راحت آن را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...