مبل شنی سرمه ای بزرگسال

bin bag i62

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000
2,285,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سرمه ای بزرگسال یکی از محبوب ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس می باشد که از بدنه ای مقاوم و ساختار و آرگونومی خوبی برخوردار است ، این محصول انعطاف پذیر ، فرم پذیر و بسیار نرم است به همین دلیل نیز می توان آن را با عنوان مبل راحتی نیز نام برد . همچنین این مبل شنی بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد .

مبل شنی سرمه ای بزرگسال یکی از بهترین مبل های راحتی یا مبل شنی فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب و با ضمانت اصالت ، سلامت 2 ساله خریداری کنید . این مبل شنی همانطور که مشاهده می کنید دارای بدنه ای سورمه ای رنگ است و ساختار گرد مانند دارد ، این مبل شنی دارای سطح نسبتا گود می باشد تا افراد بتوانند به خوبی بر روی مبل جای بگیرند ، همانطور که از نام محصول مشخص است مبل شنی مخصوص بزرگسالان و افراد بالغ ساخته شده است به همین دلیل نیز ابعاد آن نسبتا بزرگ است و می تواند به خوبی افراد را در هر ابعادی که هستند بر روی خود جای دهد ، همچنین این محصول قادر است وزن بالای افراد را تا 180 کیلوگرم تحمل کند بدون اینکه بدنه آن پاره شود . بدنه این محصول از پلی استر ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد ، طول عمر آن بالا بوده و قابل شست و شو است ، البته رویه این مبل شنی ضد آب است و می توان حتی آن را در محیط هایی مانند استخر نیز استفاده کرد . مواد داخلی این محصول از یونولیت ساخته شده است که قابلیت پر و خالی شدن دارند ، به همین علت نیز محصول بسیار انعطاف پذیر و شکل پذیری بالایی دارد . شما عزیزان می توانید مشخصات دیگر محصول را در جدول ابعاد و مشخصات مطالعه کنید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه چرم مصنوعی
حجم بدنه 180 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...