مبل شنی راحتی قرمز رنگ

MBl-55701

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی قرمز رنگ از نمونه مبل های شنی راحتی با شکل ظاهری گرد است که در رنگ بسیار زیبای قرمز تولید شده است . کسانی که دیزاین و تم داخلی اتاق ، محل کار و یا منزلشان قرمز است می توانند از این محصول استفاده کنند ، این مبل شنی همچنین از جنس بسیار با کیفیتی تولید شده و طول عمر بالایی دارد ، همچنین سطح آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است .

مبل شنی راحتی قرمز رنگ از زیبا ترین و پر فروش ترین مبل های شنی فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران است که در بالاترین سطح کیفی تولید شده است . این مبل شنی به رنگ قرمز بوده اما دارای رنگبندی های متنوعی است ، از آنجا که این پوسته یا رویه قابل تعویض است حتی شما می توانید پس از خرید مبل شنی خود رویه جدا تهیه کنید و مبل شنی خود را تغییر رنگ دهید . جنس این رویه نیز از چرم مصنوعی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، این جنس به مانند چرم طبیعی بسیار زیبا بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است ، به همین دلیل می تواند فشار های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند ، همچنین بر اثر جابجایی ساییده نمی شود . محتوای داخلی این محصول نیز از فوم و یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، این فیبر ها که به صورت خرد شده هستند با خاصیت اسفنجی خود باعث شده اند تا سطح مبل شنی بسیار انعطاف پذیر و نرم باشد . وزن کلی این محصول برخلاف ظاهر بزرگ آن به دلیل استفاده از یونولیت تنها 5 کیلوگرم است به همین دلیل می توانید به خوبی آن را جابجا کنید . ابعاد این مبل شنی راحتی نیز بزرگ است چرا که برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند یک نشیمنگاه عالی و ایده آل برای آن ها باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصول قرمز
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه _

مبل شنی راحتی قرمز تنوع در رنگ بندی و جنس بدنه جنس بدنه این مبل شنی از مخمل درجه یک بوده که فوق العاده مقاوم و در عین حال بسیار نرم و لطیف است. البته این نوع پارچه در زیبایی ظاهر این مبل شنی نیز بسیار تاثیر گذار بوده و باعث شده تا یک محصول جذاب تولید شده و به دست مصرف کنندگان عزیز برسد. لازم به ذکر است بدنه و رویه این محصول کاملا ضد تعریق بوده و شما عزیزان می توانید در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. همچنین این مبل شنی در رنگ بندی های متنوع و زیبایی تولید می شود تا شما بتوانید این محصول را در رنگ و طرح های مختلف خریداری کرده و برای زیبا تر شدن دیزاین منازل و یا ادرات و... از آن استفاده کنید.

طراحی استاندارد محصول

این مبل شنی با توجه به جنس و طراحی با دوام و نیز نوع ساخت استاندارد و مدرن خود می تواند، بسیار مناسب برای تمامی افراد باشد. این محصول دارای فرو رفتگی در قسمت نشیمنگاه خود بوده که همین خصوصیت باعث شده تا هنگام استفاده و نشستن بر روی آن کمر و ستون فقرات شما در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و شما مصرف کنندگان در صورت استفاده طولانی مدت و نشستن بر روی آن به هیچ عنوان دچار کمر درد، خستگی و یا درد های عضلانی نخواهید شد.

 شارژ مجدد مواد داخلی و تغییر میزان آن

یکی از ویژگی های این محصول تغییر میزان مواد داخلی مبل شنی بوده یعنی شما میزان نرمی و سفتی سطح نشیمنگاه را تغییر می دهید، با کمتر کردن محتوای داخلی مبل فرم پذیری آن افزایش یافته و مبل شنی شما نرم تر و راحت تر خواهد شد و برعکس با افزایش مقدار مواد داخل مبل شنی، شما می توانید سطح این محصول خود را سفت تر کرده و میزان انعطاف پذیری آن را کمتر کنید و حتی در صورت افت مواد داخلی محصول، شما می توانید آن مجددا شارژ کرده و به کیفیت اولیه برگردانید.

طریقه سفارش

 شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و این مبل شنی را با 2 سال ضمانت نامه معتبر تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...