مبل شنی راحتی سایز بزرگ

bestway 43828

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی سایز بزرگ از دیگر محصولات شرکت بست وی می باشد ، این محصول از نظر ابعاد به نسبت دیگر مبل های شنی تک نفره بسیار بزرگ تر است ، به دنبال آن نیز می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند ، بدون شک این محصول یکی از راحت ترین و مناسب ترین بستر ها برای نشستن است که بزرگسالان می توانند از آن بهره مند شوند .

مبل شنی راحتی سایز بزرگ از محصولات زیبا و پر طرفدار شرکت بست وی است که می توانید آن را با قیمت مناسب و با گارانتی 2 ساله از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید . این محصول از محتوای شنی یا همان یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که باعث شده تا مبل بسیار نرم و حالت پذیر باشد ، یونولیت ها یا فیبر ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند می توانند باعث شوند تا مبل نیز انعطاف پذیر باشد . همانطور که از نام و تصویر مبل شنی مشخص است این محصول دارای ابعاد بسیار بزرگ با طول 120سانتی متر و عرض 95 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز 85 سانتی متر است ، به همین دلیل نشیمنگاه خوبی برای تمامی بزرگسالان خواهد بود ، همچنین این ابعاد بزرگ نیز به مراتب می تواند وزن های بالا تری را تا 180 کیلوگرم تحمل کند . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخملی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، همچنین لطافت رویه آن به مراتب باعث شده است که حس خوشایندی به فرد استفاده کننده دست بدهد . این رویه قابل شست و شو جدا شدن است ، همچنین می توانید رویه آن را در صورت نیاز تعویض کنید ، حتی محتوای داخلی این مبل نیز قابل تعویض و یا شارژ مجدد می باشند . وزن کلی محصول نیز برخلاف ظاهر بزرگ آن تنها 5 کیلوگرم می باشد .

طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...