مبل شنی راحتی بزرگسال

bestway 43751

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال از نمونه مبل های شنی بسیار با کیفیت است که طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است ، این محصول ساخته شده توسط شرکت بسیار بزرگ بست وی می باشد به همین دلیل نیز می توان گفت طراحی و ساختار بسیار با کیفیت و آرگونومیک دارد ، با خرید این مبل شنی می توانید بستری ایده آل و زیبا برای نشستن های طولانی مدت برای خود فراهم کنید چرا که سطح آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است .

مبل شنی راحتی بزرگسال مدل دیگری از مبل های شنی است که با عنوان مبل شنی راحتی نیز به فروش می رسد ، امروزه در سراسر دنیا مبل های شنی جایگاه بسیار خوبی را داشته و طرفداران زیادی را پیدا کرده اند ، چرا که سطح آن ها بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، این نمونه یعنی مبل شنی راحتی بزرگسال از سری مبل های شنی پر فروش در سطح جهان است که با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از طریق فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد ، این محصول توسط شرکت بسیار بزرگ و پر آوازه بست وی تولید شده و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست . از جمله مهم ترین ویژگی این محصول می توان به نوع طراحی و آرگونومی ساخت بی نظیر آن اشاره کرد ، به طور کلی می توان گفت که این مدل آرگونومیک بوده و سطح بسیار طبی دارد ، چرا که سطح گود نشیمنگاه مبل شنی ، تکیه گا مرتفع و انعطاف پذیر محصول باعث شده است که بدن فرد در هنگام نشستن در بهترین حالت خود قرار بگیرد و بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود حس کند ، به صورت طولانی مدت بتواند از مبل استفاده کند ، علت این نرمی و انعطاف پذیری مبل شنی نیز استفاده از محتوای شنی یونولیتی می باشد ، این یونولیت های خرد شده در داخل یک آستری قرار گرفته اند خاصیت اسفنجی دارند ، رویه محصول که قابل تعویض نیز می باشد از جنس پارچه مخملی با دوام است .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی راحتی بزرگسال این محصول همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد، با ظاهر خاصی که دارد می تواند جلوه مدرن و چشم نوازی را برای محل کار، منازل شما و اتاق خواب  فراهم سازد، البته لازم به ذکر است این کالا در رنگ بندی های متنوع نیز موجود بوده و شما می توانید به دلخواه رنگ مورد نظر را طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. همچنین جنس رویه این کالا پارچه جیر بوده که علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه است که شما می توانید با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید. علاوه بر این ها از دیگر مزیت های این محصول می توان به قابلیت شستشو بودن رویه آن اشاره کرد که شما می توانید به راحتی با مواد شوینده و یا پارچه ای نمناک لک و آلودگی را از روی آن پاکسازی کنید.

طراحی استاندارد و مناسب

مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این مبل شنی شده است، طراحی مدرن آن بوده در طراحی و ساخت این محصول سعی بر این بوده که یک کالا با کیفیت فوق العاده و با ظاهری شیک تولید شده و به دست مصرف کنندگان برسد. از این محصول می توان هنگام تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ، بازی با گیم نت استفاده کرد و همینطور در هنگام نیاز بر روی آن دراز هم کشید و به استراحت پرداخت و لحظات خوشی را سپری کرد. یکی دیگر از نکته های مهمی که در خصوص این کالا حائز اهمیت بوده، این است که این مبل شنی از انعطاف و فرم پذیری بالایی برخوردار بوده و پس از هر بار نشستن و استفاده از این محصول حالت نرم تر و راحت تری به خود میگیرد.

کیفیت رویه و قابل شست و شو بودن 

پارچه ای که در تولید این محصول استفاده شده از جنس جیر با کیفیت و درجه یک بوده که از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان زبان زد است، از این رو شما می توانید با تهیه این محصول خیال تان را از بابت مقاومت و طول عمر و جنس بدنه آن، راحت کنید. این نوع پارچه دیر تر کثیف شده و اگر روی آن را آلودگی یا کثیفی گرفت شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک این کالا را کاملا تمیز و پاکسازی کرده و یا رویه آن را جدا کنید و به صورت جداگانه شست و شو دهید.

انعطاف پذیری مواد داخلی 

مواد به کار برده در داخل این محصول بسیار با کیفیت و با دوام بوده و به خاطر وزن سبکی که داشته جابجایی آسانی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، این مواد داخلی مبل شنی ممکن است به خاطر وزن افراد و یا استفاده طولانی مدت دچار افت شوند اما شما می توانید با شارژ مجدد این مبل شنی را به حالت اولیه برگردانید. مواد داخلی این محصول دارای انعطاف بالا بوده و با تغییر شکل نشستن شخص، فرم و شکل آن تغییر می کند.

کیفیت دوخت و طریقه سفارش

این مبل شنی تک نفره با رویه جیر از طریق بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده که در صورت فشار وزن و ضربه های احتمالی به هیچ عنوان دچار پارگی و آسیب نخواهد شد و به همین دلیل دارای طول عمر طولانی نیز می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول را با ضمانت نامه معتبر 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...