مبل شنی بزرگسال یک نفره

bin-3118

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال یک نفره محصولی جذاب با ابعاد استاندارد و طراحی بی نظیر ، دارای قیمت مناسب و کارایی بالا ، ، دارای رنگ شاد و مفرح ، قابل تهیه از نمایندگی اینتکس و تحویل درب منزل  می باشد .

مبل شنی بزرگسال یک نفره را می توان محصولی با کیفیت و بی نظیر نام برد که فوق العاده نرم و  مناسب برای استراحت های کوتاه میان روز و قرار گرفتن جلوی تلویزیون برای تماشای فیلم و بازی می باشد . در خصوص این جمله باید عنوان کرد که با توجه به ابعاد این کالا می توان گفت که این محصول مناسب برای دراز کشیدن هم می باشد . هم چنین به دلیل داشتن نرمی و لطافت فراوان شما در هنگام نشستن و دراز کشیدن طولانی مدت بر روی این محصول خسته نشده و می توانید با خیال راحت به ان اطمینان کنید. هم چنین رویه این مبل شنی ساخته شده از نوع مخملی است که همین عامل هم باعث طول عمر بیشتر این مبل شنی شده و هم این محصول را نرم تر و راحت تر کرده است. از خصوصیات خوب این محصول هم می توان به قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی این محصول اشاره کرد که در صورت اسیب دیدن در طولانی مدت می توانید این کار را هم به راحتی انجام دهید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده و قرار دادن در جلوی تلویزیون و یا برای تماشای فوتبال و بازی های رایانه ای بسیار مناسب می باشد. هم اکنون می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

طول 182 سانتی متر
عرض 182 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
رنگ بدنه ابی
جنس بدنهپارچه مخمل ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...