مبل شنی با تکیه گاه بلند

bestway 43884

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با تکیه گاه مرتفع از سری مبل های شنی می باشد که ارتفاع پشتی و تکیه گاه آن بلند تر از نمونه های دیگر است ، این ویژگی موجب شده است تا فرد استفاده کننده از محصول بتواند در صورت نیاز سر خود را به پشتی تکیه دهد و استراحت کند ، بی شک این مبل شنی یکی از آرگونومیک ترین و طبی ترین مبل های موجود در بازار است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید .

مبل شنی با تکیه گاه بلند که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از برترین مبل های شنی موجود در بازار است که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده است ، بست وی همواره سعی کرده است تا تنوع مبل های شنی خود را افزایش دهد تا بتواند محصولاتی متنوع و مطابق با تمامی سلیقه ها را روانه بازار کند ، بی شک این محصول نیز جایگاه و محبوبیت خاص خود را دارد . این محصول به رنگ سرمه ای بوده و جنس بدنه آن از چرم مصنوعی ساخته شده است ، چرم مصنوعی از پارچه های بسیار مرغوب و با کیفیت است که برای ساخت این مبل شنی در نظر گرفته شده است ، این جنس طول عمر بالایی داشته و پوسیده و ضعیف نمی شود ، همچنین به خوبی در برابر ساییدگی مقاومت می کند ، از آن جا که این مبل های شنی معمولا بر روی زمین کشیده می شوند تا جابجا شوند ممکن است کمی ساییده شوند که در این مدل هیچ گاه شاهد این قضیه نخواهیم بود . و اما این مبل شنی نیز به مانند مبل های شنی با کیفیت دیگر از یونولیت پر شده است ، چرا که یونولیت به صورت اسفنجی بوده و انعطاف پذیری خوبی دارد به همین دلیل نیز می تواند سطح مبل شنی را بسیار نرم و انعطاف پذیر کند ، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت و ... با فروشگاه مرکزی اینتکس تماس بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...