مبل بادی صدفی اینتکس

مبل بادی صدفی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,205,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی صدفی اینتکس دارای بهترین کیفیت و بهترین مبل از نظر راحتی ، در میان مبل های بادی می باشد ظاهر این مبل بادی بسیار زیبا و شیک هست و برای هر دیزاینی مناسب است و راحتی فوق العاده این مبل بادی این یک محصول را از دیگر مبلهای بادی متمایز کرده است

مبل بادی صدفی اینتکس جز بهترین مبل های بادی از نظر راحتی و دوام می باشد . این مبل بادی یک نفره دارای جنس رویه و بدنه جیر می باشد که ضد تعریق می باشد .در قسمتی از بدنه این مبل بادی پی وی سی طرح چرم کار شده است . همچنین این مبل بادی دارای یک جا لیوانی می باشد که میتوانید از آن استفاده مفیدی داشته باشید . این مبل بادی شامل رنگ بندی بسیار شاد و زیبا اعم از ( صورتی ، سبز ، نارنجی ) می باشد که میتوانید با هر دیزاینی آن را ست کنید . این مبل بادی فوق العاده راحت بوده و جز پر فروش ترین های ما قرار دارد . مبل بادی صدفی اینتکس در قسمت زیرین خود دریچه ای دارد که میتوانیم از آن برای پر کردن آب استفاده کنیم از این جهت که مبل بادی سنگین تر و تعادل بهتری داشته باشد . جنس قسمت زیرین این مبل بادی از برزنت سه لایه تشکیل شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد . این محصول را می توانید با پمپ باد های مخصوص اینتکس به راحتی باد کنید . این مبل بادی شامل یک برچسب تعمیرات رایگان می باشد .مبل بادی صدفی اینتکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . برای خرید این مبل صدفی می توانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و این محصول را با ارزانترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی ، مبل بادی ، تشک بادی ، استخر بادی و .... شرکت اینتکس سنتر تهیه نمایید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
 دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...