مبل بادی برزنتی اینتکس

مبل بادی برزنتی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000
965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی برزنتی اینتکس اورجینال با قیمت ارزان و کیفیت عالی با زیرپایی مخصوص بسیار راحت و نرم در سایت اینتکس سنتر مرکز فروش اینتکس در ایران

مبل بادی برزنتی اینتکس به همراه زیرپایی خود یکی از مبل های پر فروش و دوست داشتنی فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که به دلیل کیفیت بالایی که دارد و همچنین زیرپایی بسیار کاربردی خود بسیار محبوب شده است . همانطور که از نام مبل بادی مشخص است ، جنس بدنه خارجی آن از برزنت بوده و همین موضوع باعث شده تا کیفیتش بسیار بهتر از سایر مبل های بادی باشد که تنها از پی وی سی ساخته شده است . اگر به تصویر محصول دقت داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که این مبل بادی دارای رویه ای مواج و برجسته می باشد که شیب بسیار خوب آن باعث شده است تا نشیمنگاهی نرم و راحت را داشته باشید . 

تکیه گاه بلند و خوب مبل بادی نیز به خوبی می تواند بیشتر فضای کمر را پوشش داده تا با تکیه دادن به آن ، احساس راحتی داشته باشید . زیرپایی مبل بادی که ارتفاعی همانند سطح نشیمنگاه مبل دارد ، می تواند به شما اجازه دهد تا پاهای خود را در هنگام استراحت کردن و نشستن بر روی آن قرار دهید تا همسطح با بدن شده و گردش خون بهتر در پاها سبب رفع خستگی شود . شما می توانید حتی برای قرار دادن وسایل خود از زیرپایی نیز استفاده کنید . مبل بادی برزنتی اینتکس تولید شده توسط برند بزرگ اینتکس بوده و کیفیت بالای آن موجب شده تا مبل بادی به خوبی بتواند وزن 150 کیلوگرمی را تحمل کند . این تحمل وزن توسط شرکت اینتکس مشخص شده است که سازنده محصول می باشد ، به همین دلیل نیز با اطمینان می توانید از آن استفاده کنید .

به همین دلیل نیز تمامی بزرگسالان بدون مشکل می توانند از مبل بادی برزنتی اینتکس استفاده کنند . سبک بودن مبل بادی از مهم ترین ویژگی های آن است که علاوه بر خانه به شما اجازه می دهد تا در مسافرت ها نیز بتوانید از مبل بادی برزنتی اینتکس استفاده کنید . این محصول ضدآب بوده و طول عمر بالایی را در صورت مراقبت صحیح می توان از آن متصور بود . شما می توانید مبل بادی برزنتی اینتکس را در دو رنگ زرد و قرمز از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . راه اندازی مبل بادی برزنتی تنها 2 دقیقه زمان بر خواهد بود . که البته برای راه اندازی سریع مبل بادی نیاز به پمپ باد است . ابعاد محصول در بخش مشخصات درج شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید . 

تحمل وزن ۱۵۰ کیلو گرم
 طول ۱۰۴ سانتی متر
عرض۱۰۷ سانتی متر
 ارتفاع ۴۶ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...