مبل بادی با اسپیکر

مبل بادی با اسپیکر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,045,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت مبل بادی با اسپیکر اینتایم دارای جای فلش و دو عدد بلند گو در کناره های مبل بادی با قیمت ارزان و شرکتی در فروشگاه آنلاین اینتکس سنتر

مبل بادی با اسپیکر محصولی باکیفیت از شرکتی فعال و قدرتمند در حوزه تولید کالاهای بادی اعم از مبل و استخر و تخت و تشک و اسباب بازی و سایر اقلام بادی گوناگون دیگر، این برند انواع محصولات بادی قابل مصرف برای کودکان تا میانسالان، برای استفاده در منازل و بیرون از منزل با حمل آسان برای بیرون از منازل فعالیت مینماید. نظافت این مبل آسان است و قابل شستشو با آب و مواد شوینده ملایم می باشد. لوازم جانبی این مبل عبارتند از: برچسب تعمیرات، اسپیکر مبل بادی با موسیقی پخش کن با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می گردد. می توان طراوت و نشاط را به منازل خود هدیه دهید. تغییر دکوراسیون منزل همواره بر روی روحیه افراد خانواده تاثیر مثبت خواهد داشت بنابراین با هزینه کم می توان این تغیر را برای خانواده خود ایجاد نمایید. تضمین دوام و ثبات رنگ محصول و کیفیت بالا رنگ رویه مبل بادی صورتی است و رنگ بدنه و لبه سفید است. جنس رویه مبل بادی با موسیقی پخش کن از pvc طرح چرم است. جنس کف مبل بادی از دولایه تشکیل شده تا دوام و استقامت مبل بیشتر شود. در لبه این مبل بادی یک کیسه کوچک تعبیه شده تا بتوان به راحتی لوازم شخصی و کوچک و همراه خود را در آنجا قرار داد.  بر روی تکیه گاه این مبل بادی زیبا یک اسپیکر کوچک قرار داده شده تا علاقه مندان به موسیقی به راحتی با دراز کشیدن و نشستن بر روی مبل بتوانند به آهنگ دلخواه خود گوش فرا دهند و هم از راحتی مبل و هم از موسیقی دلنواز و محبوب خود نهایت لذت را ببرند.


تحمل وزن۱۲۰ کیلو گرم
 طول ۹۵ سانتی متر
 عرض ۶۵ سانتی متر
 ارتفاع۸۶ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...