قلعه بادی حفاظ دار اینتکس

قلعه بادی حفاظ دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
835,000
1,205,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی حفاظ دار اینتکس از تولیدات شرکت نامدار intex  بوده و بشدت خیلی زیبا طراحی و تولید شده. جنس بدنه این محصول از pvc شفاف بوده و قطعا دارای مقاومت و انعطاف بالایی می باشد. قابل ذکر است که تحمل وزن این قلعه بالغ بر 150 کیلوگرم است و از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

قلعه بادی حفاظ دار اینتکس که از نامش پیداست جز تولیدات شرکت intex بوده و بشدت زیبا و شکیل طراحی شده و مناسب کودکان و نوزادان شما می باشد. جنس بدنه این محصول از روکش pvc  شفاف است و بطوری ساخته شده که کودک شما نتواند از آن بیرون بیاید همچنین اسباب بازی بادی که داخل آن موجود می باشد تا حوصله فرزندتان سر نرود. این کالا مناسب سنین 1 تا 6 سال اختصاص یافته و استاندارد آنهاست. مادرانی که سرشان شلوغ است و میخواهند به کار خانه برسند اما فرزندشان جلوی دست و پایش بوده و مانع کار های او می شود ، این محصول بهترین گزینه برای شماست. قلعه بادی حفاظ دار اینتکس که با سایز و طراحی عالی و رنگ زردی که دارد مکانی امن و مفرح را برای کودکان ایجاد کرده تا پدر و مادران به راحتی به کارشان برسند. اگر میخواهید این محصول شکیل را برای فرزند دلبنتان سفارش دهید از نمایندگی اینتکس ایران ، خریداری کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

 

 نوع
 خانگی
 تحمل وزن
 150 کیلو گرم
 طول
 117 سانتی متر
 عرض
 117 سانتی متر
 ارتفاع
 114 سانتی متر
 جنس رویه
 PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری
 PVC شفاف
 جنس کف
 PVC دو لایه بادی
 پمپ

 نوع پمپ
 پمپ دستی
 وزن
 2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
 ساخت شرکت اینتکس
 قابل استفاده برای کودکان و نوزادان
 دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...