موضوع مقاله : تشک بادی طبی

انتخاب تشک و یا تخت برای هر فردی میتواند یک انتخاب مهم باشد ، برای اینکه ما زمان زیادی را در طول زندگی صرف خوابیدن می کنیم ، بنابراین اگر تشک و یا تختی نرم و طبی داشته باشیم می توانیم تا حد زیادی تاثیر آن را در کیفیت خواب خود مشاهده کنیم . بنابراین بهتر است که در هنگام خرید تشک و یا تخت در تمامی مدل ها به نوع طراحی این محصولات توجه داشته باشید . یکی از تشک هایی که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است و یکی از بهترین تشک های طبی به شمار می رود ، تشک بادی طبی می باشد که بیش از هر تشک دیگری نرم و انعطاف پذیر است و می توان گفت که این نرمی و راحتی در واقع منحصر به همین تشک ها بوده و می تواند شرایط فوق العاده ای را برای شما داشته باشد تا در هنگام خوابیدن و استراحت کردن ، احساس خوشایندی را داشته باشید . استفاده از تشک بادی نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز می تواند بسیار مفید باشد و آن ها می توانند از این تشک های جذاب استفاده کرده و خواب هایی بسیار بهتر و با کیفیت داشته باشند . 

یکی از ویژگی هایی که تشک های بادی طبی دارند ، این است که بدنه آن ها کاملا ضد آب است و این مورد می تواند برای کودکان شما که شب ادراری دارند نیز مناسب باشد . تشک های بادی طبی در مدل های مختلف ساخته شده اند و شما می توانید علاوه بر اینکه این محصولات را در طرح ها و رنگ های مختلفی مشاهده می کنید ، تشک های بادی مخصوص کودکان را نیز مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . این تشک ها ابعادی نسبتا کوچک تر را نسبت به تشک های بادی بزرگسال داشته و برای همین مناسب برای رده سنی کودکان می باشد . و اما مهم ترین ویژگی این تشک ها که پیش تر به آن اشاره شد ، طبی بودن بدنه و سطح تشک است . همانطور که مشخص است ، این تشک ها به صورت بادی ساخته شده اند و رویه آن ها به صورت کاملا بادی می باشد ، به همین منظور تشک بسیار انعطاف پذیر است . به خصوص که شرکت های تولید کننده این محصولات بادی برای اینکه سطح تشک بادی بتواند به خوبی فرم پذیری عالی را از خود نشان دهد ، سطح آن را به صورت برجسته طراحی کرده اند . 

این طراحی برجسته با نام رویه کامفورت یا رویه مواج شناخته می شود و اگر به تمامی تشک های بادی موجود در فروشگاه سنتر اینتکس توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که تمامی آن ها به نوعی دارای این طراحی خاص و متفاوت بوده و دلیل آن نیز انعطاف بسیار بهتری است که تشک خواهد داشت . این طراحی باعث می شود که تشک بادی به بهترین شکل ممکن بتواند فرم بدن را به خود بگیرد و از آن جایی که بدن دارای ناهمواری هایی است ، تشک می تواند به خوبی فرم بدن را گرفته و از وارد شدن فشار به کمر و سایر اندام ها و مفاصل بکاهد تا شما در یک شرایط ایده آل تری استراحت کرده و بخوابید . توجه داشته باشید که این تشک های بادی با توجه به طراحی خاصی که دارند طبی هستند و شما پس از استفاده از این محصولات و بیدار شدن در صبح روز بعد خواهید دید که هیچ فشاری به بدن شما وارد نشده و گرفتگی های عضلانی نخواهید داشت . یک مورد بسیار مهم دیگر این است که انعطاف پذیر بودن تشک های بادی و عدم وارد شدن فشار به بدن باعث می شود تا شما در هنگام خواب ، گردش خون بهتری را داشته باشید .

بنابراین تمامی این موارد مهم و نوع طراحی خاص تشک های بادی است که آن ها را به یک تشک طبی و مناسب برای تمامی افراد تبدیل کرده است . حتی برخی از تشک های بادی که با تشک بادی مخصوص بیمار یا تشک بادی مواج شناخته می شود ، نوع خاصی از تشک های بادی هستند که دارای رویه مواج به صورت مشبک هستند که می تواند بیماری که قرار است مدت ها بر روی تخت دراز کشیده و استراحت کند تا دوره نقاهت خود را به پایان برساند می تواند با استفاده از این نوع از تشک های بادی طبی مخصوص ، از خطر زخم بستر به دور باشد و بتواند در یک شرایط ایده آل تری استراحت کند . تشک های بادی رویه مواج تا حد زیادی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند و این یکی دیگراز ویژگی های بسیار خوب تشک های بادی می باشد و شما می توانید از این ویژگی بسیار عالی نهایت استفاده را ببرید . تشک های بادی در دو مدل یک نفره و دو نفره تولید شده اند ، چه بسا شما می توانید به دلخواه خود و نیازی که دارید ، حتی از تشک بادی دو نفره استفاده کنید که ابعاد بزرگ تری دارند . 

ابعاد و اندازه هایی که تشک بادی یک نفره طبی و مدل های دو نفره دارند ، کاملا استاندارد است و به خوبی می تواند یک شرایط خوب را برای استراحت کردن شما به همراه داشته باشد . همچنین این تشک ها کیفیت ساخت بسیار عالی دارند و از آن جا که برای ساخت آن ها از پی وی سی ضخیم استفاده می شود ، این محصولات می توانند وزن هایی بسیار بیشتر از وزن هر فرد تحمل کند . به طور مثال حداقل وزنی که تشک بادی یک نفره طبی می تواند تحمل کند ، 120 کیلوگرم بوده و مدل های دو نفره تقریبا دو برابر این مقدار می توانند وزن افراد را تحمل کنند ، بنابراین نگران خرید تشک بادی طبی نباشید . فروشگاه اینترنتی اینتکس که سال ها در فروش تشک بادی طبی تجربه دارد ، تمامی محصولات بادی خود به ویژه تشک های بادی خود را از برند های بزرگی انتخاب کرده است که می توانیم به برند هایی مانند اینتکس ، بست وی و کلمن اشاره کنیم ، این سه برند از بهترین برند های حال حاضر بوده و سایر برند هایی که در فروشگاه اینتکس موجود می باشند در رده های بعدی قرار دارند که خرید ان ها نیز پیشنهاد می شود . 

تشک های بادی به دلیل اینکه ساختار بادی دارند ، در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی می شوند و شما می توانید حتی از آن ها در مسافرت ها نیز استفاده کنید . معمولا برای راه اندازی تشک بادی طبی از پمپ باد استفاده می شود ، بنابراین در صورت موجود نبودن پمپ باد در کنار برخی از تشک های بادی شما می توانید این پمپ های باد را در مدل های مختلف و با کارکرد های مختلف از فروشگاه اینتکس تهیه کنید تا با استافده از آن ها بتوانید به سادگی تشک های بادی خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی و استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تشک بادی خود و یا اطلاع از قیمت تشک بادی طبی مد نظرتان می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس حاصل فرمایید .