تشک بادی داخل ماشین مگان کد TDM-3020

TDM-3020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,690,000
1,605,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مگان کد TDM-3020 با رویه ی جیر و ضد تعریق محصول با کیفیت دیگری است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . این محصول کاربردی قادر به تحمل وزنی بالغ بر 155 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت ساخت آن دارد . همچنین این تشک بادی ، بسیار منعطف بوده و به آسانی قابل جایگذاری در خودرو های شما می باشد .

تشک بادی داخل ماشین مگان کد TDM-3020 یکی از محصولات بادی جهت مسافرت می باشد . رویه ی این تشک بادی از پی وی سی جیر طراحی شده که این امر موجب لطافت و نرمی آن شده است . همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده که در استفاده های طولانی مدت مانع از تعریق بدن می شود . کناره های این محصول ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد که علاوه بر زیبایی ، انعطاف آن را نیز تا حد زیادی بالا برده است . به همین جهت به راحتی تمام فضای پشتی خودرو را پوشانده و مانند تخت خواب عمل می کند . به منظور افزایش استحکام و مقاومت این محصول کاربردی ، شرکت اینتکس کف آن را از پی وی سی دولایه طراحی کرده است که این امر موجب شده که بتواند در برابر فشار از خود مقاومت بالایی نشان داده و تا وزن 155 کیلو گرم را تحمل نماید . این تشک بادی به دلیل حجم بسیار کم و وزنی حدود 3.5 کیلو گرم با استفاده از ساک حملی که به همراه دارد به راحتی قابل جابه جایی می باشد . همچنین این محصول زیبا و با کیفیت دارای دو کوسن بادی مجزا بوده که در حین استفاده سر و گردن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد و مانع از خستگی می شود . تشک بادی داخل ماشین مگان کد TDM-3020 با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت هم اکنون قابل خریداری از نمایندگی اینتکس سنتر می باشد . شما می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام به خرید نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 155 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ -
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین مگان
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...