تشک بادی آبی روشن بست وی

bestway 67389B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این تشک بادی آبی روشن زیبا توسط تیم متخصص و کارشناس های عالی بست وی ساخته و تولید می شود . این تشک را می توانید در منزل برای خود و یا میهمانان خود استفاده نمایید .  

امروزه تشک بادی طرفداران بسیاری پیدا کرده و از محبوبیت فراوانی برخوردار شده است ، تشک بادی آبی روشن بست وی به منظور سهولت جابه جایی و سلامتی و راحتی مصرف کنندگان عزیز در تمامی دنیا به خصوص مصرف کنندگان عزیزمان در داخل ایران طراحی و ساخته شده است . این تشک بادی آبی روشن بست وی با پمپ دستی مجزا که همراه بسته بندی موجود است ، پمپاژ می شود و تشک را محیای استفاده می کند و این تشک فراهم آورنده ی خواب آرام و راحت ، در منزل خواهد بود . این تشک بادی آبی روشن زیبا توسط تیم متخصص و کارشناس های عالی بست وی ساخته و تولید می شود . این تشک را می توانید در منزل برای خود و یا میهمانان خود استفاده نمایید . وزن تشک بادی آبی روشن بست وی 3 کیلو گرم می باشد . وزنی عالی و سبک که قادر خواهید بود به سهولت در چمدان و کیف خود حمل نمایید و در سفر و خارج از منزل استفاده نمایید . مزیت عالی این تشک بادی آبی بست وی طبی و ضد تعرق بودن آن است . طرح رویه تشک مواج و از جنس ضد حساسیت مخمل پی وی سی تولید شده است .

 تحمل وزن
 130 کیلو گرم
 طول
 191 سانتی متر
 عرض
 99 سانتی متر
 ارتفاع
 22 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...