تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی

bestway 67352

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های چوبی و فلزی می باشد . این تخت خواب بسیار کم حجم بوده و میتوانید از آن برای مسافرت های خود نیز استفاده نمایید .

تخت بادی دو نفره بالش دار ساخت شرکت معتبر بست وی با داشتن کیفیتی بسیار فوق العاده و دارای ظاهری بسیار زیبا با طراحی بسیار شیک می باشد . این تخت بادی میتوان به عنوان تخت خواب داعمی در منزل شما استفاده شود همچنین به دلیل کم حجم بودن محصول از آن در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . این تخت بادی دارای روکشی از جنس مخمل ضد تعریق می باشد که بدنه آن را نیز در بر میگیرد . همچنین جنس قسمت زیرین این تخت خواب از پی وی سی طرح چرم می باشد . شیار های این تخت خواب به صورت عمودی و به طور موازی کنار یکدیگر قرار گرفته اند که علاوه بر راحتی بی اندازه ی محصول به طبی بودن کالا نیز کمک دو چندانی می کند . این تخت بادی دارای یک پمپ برقی متصل به بدنه خود در قسمت فوقانی تخت می باشد که در صورت باد کردن محصول کافیست گردون را به سمت راست چرخانده و دکمه روشن را بزنید . با این عمل تخت خواب در مدت 5 دقیقه به طور کامل باد می شود و برای خالی کردن باد محصول کافیست گردون راسمت چپ بچرخانید و دکمه آن را بزنید تا باد محصول به طور کامل تخلیه شود . این مدت زمان هم تنها 5 دقیقه می باشد . می توان گفت این تخت بادی را برای اتاق میهمان نیز می شود استفاده نمود . برای خرید این محصول با اینتکس سنتر نمایندگی مرکزی تخت بادی در ایران تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...