بین بگ راحتی بنفش

MBL-052

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بنفش اینتکس با کیفیت مناسب و دوخت عالی از نمایندگی اینتکس در تهران همراه با قیمت مناسب ، خرید بین بگ راحتی بنفش اینتکس با خدمات پس از فروش و ضمانت دو ساله

بین بگ راحتی بنفش اینتکس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منازل و یا به عنوان وسیله پذیرایی باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . ظاهر زیبا و رنگبندی متنوعی که این محصول دارد باعث فروش فوق العاده این بین بگ در همان ابتدای ورود به بازار شده است . ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل است و ازاین رو قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را فرهم آورده است که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال ایده آل می باشد . همچنین در بخش کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه نمایید . بین بگ راحتی بنفش اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ راحتی بنفش، از مدل های بسیار زیبا شیک و جذاب موجود در بازار بوده که شما می توانید آن را خریداری کنید. از ویژگی های بسیار خوب این مبل شنی می توان به تنوع رنگ در این محصولات اشاره کرد، این مبل شنی با طراحی و رنگ های خاصی که دارد به نسبت سایر مبل ها منحصر به فرد بوده و برای کسانی که ذوق بالایی دارند و یا دوست دارند تا مبل هایی را خریداری کنند که با تم و رنگ دکور اتاق خواب همخوانی داشته باشد، کاملا مناسب است. این محصول علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که داشته، دارای نشیمنگاه نرم و طبی نیز بوده و می تواند نشیمنگاه خوبی برای استراحت کردن شما باشد. این محصول قابلیت حمل آسان نیز دارد زیرا وزن آن بسیار سبک است، به طور مثال این مبل شنی بنفش تنها 5 کیلوگرم وزن داشته که به سادگی می توانید آن را جابجا و حمل کنید.

جنس بدنه و رویه محصول

تمامی مبل های شنی از بدنه پارچه ای ساخته شده اند اما تنوع پارچه های استفاده شده در این محصولات بسیار متنوع و گسترده است، از آنجایی که جنس مبل شنی می تواند دوام مبل شما را مشخص کند بنابراین در هنگام خرید مبل شنی باید به جنس محصولات دقت بالایی داشته باشید. پارچه استفاده شده در این مبل شنی یکی از خوشرنگ ترین پارچه های موجود در بازار بوده که شرکت سنتر اینتکس با توجه به سلیقه بسیاری از مشتریان تعداد زیادی از مبل های شنی را با این رنگ و جنس پارچه تولید کرده است. پارچه استفاده شده در این مبل ضخامت بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر ساییدگی و وزن بالا افراد مقاوم باشد. این جنس قابل شست و شو بوده و می توانید آن را به مانند بسیاری از لباس های خود بشویید و حتی امکان شست و شوی پارچه مخملی با لباسشویی نیز وجود دارد.

محتوای داخلی مبل شنی

محتوای داخلی این مبل شنی، از یونولیت های ریز و خرد تشکیل شده بوده، که ظاهر این محتوا ریز و دانه دانه می باشد و آن را با محتوای شنی یونولیتی می شناسند، این مواد داخلی جنس بسیار انعطاف پذیری دارند، به همین دلیل استفاده از آن می تواند سبب انعطاف خوب مبل شنی شود . از دلایل سبک بودن مبل شنی نیز استفاده از این محتوا می باشد.

سخن پایانی و طریقه سفارش محصول

بین بگ راحتی بنفش، یکی از محبوب ترین و زیبا ترین مبل های شنی بوده که در سال جاری و توسط شرکت سنتر اینتکس روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وزن این مبل شنی به همراه بسته بندی که دارد به 5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک و کم جا بودن آن دارد. همچنین جنس رویه این مبل شنی از پارچه درجه یک و مرغوب می باشد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که دارد از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است. این مبل شنی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس موجود می باشد که شما می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...