استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت

bestway 56483np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
19,800,000
18,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت با داشتن قیمتی عالی میتواند شما را به داشتن استخر خصوصی در خانه خود دعوت کند. پس از خرید این محصول از نمایندگی اینتکس سنتر دریغ نکنید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت با شکل و اندازه ایی که دارد توجه خریداران و فروشندگان را به خود جلب کرده است. این استخر با طراحی که دارد نسبت به استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را نیاز دارد و شما با حیاطی کوچک هم میتوانید از داشتن استخر در خانه خود لذت ببرید. جنس بدنه این محصول از روکش PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی است. حمل و نصب این استخر پیش ساخته بسیار آسان است و با داشتن پمپ 110 ولتی که دارد میتواند براحتی نصب و استفاده شود. همچنین پایه های این کالا از جنس آلمینیوم بوده و فشار و وزن وارده را براحتی تحمل میکند. از مهم ترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد نصب و راه اندازی سریع آن می باشد . محصول فوق دارای دو سال ضمانت شرکت اینتکس می باشد . قابل ذکر است که این محصول اجناسی نظیر  درپوش ، نردبان و زیر انداز را دارد پس در هر کجا که هستید همین حالا می توانید این کالا را از نمایندگی اینتکس سنتر سفارش داده و آن را جلوی درب خانه خود تحویل بگیرید .

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2574 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...